יונדאי חשפה היום (ו') בשוק הבית הקוריאני את יונדאי פליסייד החדש לשנת 2025, דור שני לקרוסאובר 7-8 הבכיר של החברה המיועד בעיקר עבור השוק האמריקאי. יונדאי פליסייד החדשה מציג עיצוב נועז, תא נוסעים חדש ועשיר ולראשונה הוא ישווק גם עם מערכת הנעה היברידית.
בשלב זה מדובר בעיקר בחשיפת העיצוב החדש של הפליסייד ופחות בחשיפת הפרטים הטכניים, את זה יונדאי תעשה קרוב יותר לקראת השקת הדגם במהלך השנה הבאה. כמו במקרה של הסנטה פה החדש, אותו נפגוש בישראל ברבעון הראשון של 2025, גם הפליסייד מציג עיצוב זקוף וקופסתי יותר המדגיש את מידותיו הגדולות של הדגם ובפועל גם מאפשר ליצור תא נוסעים אוורירי ומרווח יותר לנוסעים.
גג בסגנון צף, חישוקי "21, גריל מלבני ורחב עם צלעות אופקיות וחתימת תאורה אנכית ורחבה חותמים את ההופעה המרשימה של הפליסייד החדש. ההופעה המרשימה הזו ממשיכה גם אל חלל תא הנוסעים החדש של הפליסייד שכמו הדגמים החשמליים של יונדאי מציג עיצוב נקי בסגנון של טרקלין המשדרג את תחושת המרווח בחלל תא הנוסעים.
בניגוד למגמה של מסכים במקום כפתורים, יונדאי החליטה, בהתאם למשוב מלקוחות המותג, להחזיר את השימוש בפקדים פיזיים נפרדים במיוחד עבור הפעולות השכיחות יותר של הנהג כמו שינוי הטמפרטורה בבקרת האקלים, שליטה על עוצמת השמע ועוד - מהלך מבורך. העברת מוט ההילוכים לצד גלגל ההגה בסגנון החשמליות של יונדאי אפשרה למעצבים להוסיף חללי אחסון גדול בין המושבים ולצד המשענת המרכזית נמצא מחזיקי כוסות עם פונקציית קירור משקאות, משטח טעינה אלחוטי, חיישן טביעת אצבע, ושלושה שקעי טייפ-C כאשר אחד מהם בהספק של 100W כך שהוא מאפשר להפעיל גם מחשבים ניידים.
ייחודי לשוק הקוריאני, את הפליסייד יהיה ניתן לקבל עם 9 מושבים כאשר השורה הראשונה הופכת לשורה של שלושה מושבים. בשאר השווקים הדגם ישווק כבעבר עם 7 עד 8 מושבים בסידור של 2+3+3 או 2+2+3.
בתחום ההנעה הפליסייד החדש צפוי להיות משווק עם מנוע 3.5 ליטר V6 אטמוספרי 291 כ"ס, 2.5 ליטר טורבו 281 כ"ס ולגבי יחידת ההנעה ההיברידית, סביר להניח כי זו תהיה 1.6 טורבו הייבריד 245 כ"ס המוכרת לנו מדגמים אחרים של המותג, למרות שהשמועות בשוק הקוריאני מדברות על יחידת הנעה היברידית 2.5 טורבו חדשה בהספק כולל של 330 כ"ס. אופציה למנוע דיזל ירדה מההיצע.