לאופל יש אמנם מספר רכבים חשמליים כיום אך אלו רק גרסאות חשמליות של הדגמים הרגילים שלה, דגמים חשמליים יעודיים על בסיס פלטפורמה ייעודית להנעה חשמלית, אופל תחל לשווק בשנת 2025 והיא תעשה זאת כמובן על בסיס פלטפורמת STLA החדשה של קבוצת סטלנטיס.
בשנת 2018 אופל חשפה את הקונספט GT X Experimental שהציג את הדור הבא של המוקה יחד עם שפת העיצוב הבאה של החברה, הקונספט אופל Experimental המוצג כעת אמנם לא מציג דגם ספציפי אך גם הוא מציג את שפת העיצוב החדשה של החברה שיישום ראשון שלה אנחנו צפויים לפגוש במהלך השנה הבאה כאשר אופל תציג את הדור הבא של הקרוסלנד והגרנדלנד, זה האחרון יתבסס למעשה על פיג'ו 3008 הבא שיהיה הדגם הראשון בקבוצת סטלנטיס לעשות שימוש בפלטפורמת SLTA עבור הגרסה החשמלית של הדגם - פיג'ו e-3008.
בשנת 2025 אופל תציג את המנטה החדשה שתהיה המכונית החשמלית הייעודית הראשונה של אופל ללא גרסאות הנעה אחרות וזו המכונית שתוביל את אופל אל היעד של ייצור מכוניות חדשות חשמליות בלבד החל משנת 2028.
כפי שאתם יכולים לראות בקונספט, גם דגמי אופל העתידיים יעשו שימוש ב"משקף" כמאפיין הויזואלי של החזית - Vizor 2.0, כמובן שבאבולוציה מודרנית יותר עם חתימת תאורה בצורת מצפן ולוגו אופל מואר - הלוגו החדש והמעודכן של אופל. את אלמנט המצפן אנחנו פוגשים גם בתאורה האחורית של הקונספט ובמקום לוגו מואר נמצא את הכיתוב "Opel".
אלמנט נוסף שיאפיין את דגמי אופל העתידיים הוא עיצוב על הצד הדינאמי יותר וכן שימוש נרחב מאוד בחומרים ממוחזרים ובעיקר בתהליכי ייצור עם חתימת זיהום נמוכה יותר, זו הסיבה לדוגמה שהדגם נטול גימורי כרום שכן הייצור של גימור כזה נחשב למזהם מאוד. למעשה, האיחוד האירופי כבר גיבש החלטה (עדיין לא סופי) לאסור ייצור של ציפוי כרום במהלך שנת 2024 שכן הפסולת הנפלטת לאוויר בתהליך הייצור רעילה במיוחד ונחשבת לגורם מסרטן.
במקום לעשות שימוש במסכים, באופל רוצים לעבור לתצוגה עילית מתקדמת ותפעול קולי מלא בעזרת טכנולוגיית AI וזו הסיבה לכך שלא תמצאו מסכים כךך בתא הנוסעים הקונספטואלי של הדגם.