לאחר שחשפה החודש שעבר את תא הנוסעים של פיג'ו 3008 החדש, פיג'ו מספקת לנו הצצה רשמית ראשונה על העיצוב החיצוני של הדגם, אמנם תחת מעטה הסוואה שלא חושף את הפרטים הקטנים של העיצוב אך כזה שמספק לנו מושג לקווי המתאר החיצוניים של הדגם.
תחת מעטה ההסוואה נמצאת הגרסה החשמלית של פיג'ו 3008 החדש וכפי שלא תתקשו לראות פיג'ו 3008 החדשה יציג עיצוב שונה למדי מזה של הדגם הנוכחי בסגנון פאסטבק שקצת מזכיר את הראפאל החדש של רנו ואת ה-408 של פיג'ו שהוא דגם גדול יותר.
פיג'ו e-3008 החשמלי יתבסס על פלטפורמת STLA Medium החדשה של קבוצת סטלנטיס, פלטפורמה שתשווק עם הנעה קדמית או כפולה בהספקים של 215 כ"ס עד 385 כ"ס וסוללות המאפשרות טווח נסיעה של כ-500 עד כ-700 ק"מ.
תא הנוסעים של פיג'ו 3008 החדש מבוססת על תכנון Panoramic i-Cockpit עם מסך "21 קמור מול הנהג המחולק לשני אזורי תצוגה, האחד עבור לוח המחוונים והימני עבור מערכת המולטימדיה. עד כמה הסידור הזה נוח לשימוש בזמן נהיגה? נאלץ להמתין ולגלות. בכדי להקל על השימוש ברכב ולהפחית את השימוש במערכת המולטימדיה בזמן נהיגה, במרכז הדשבורד מותקן מסך קיצורים המאפשר לנהג ליצור בעצמו קיצורים שימושיים, כך לדוגמה ניתן ליצור קיצור לקביעת טמפרטורה מסוימת, קיצור להפעלה מהירה של אנדרואיד אוטו או אפל קארפליי, קיצור לאיש קשר ועוד, כל זה לצד אפשרות לתפעול קולי.
תפעול תיבת ההילוכים עבר לצד ההגה כך שהוא במרחק מתיחת אצבע מגלגל ההגה, שעבר לעשות שימוש במשטחי מגע הרגישים לעוצמת הלחיצה בכדי למנוע תפעול שגוי. העברת פיקוד ההילוכים לדשבורד פינה מקום לתא אחסון סגור בו נמצא גם מקום לטעינה אלחוטית.
החשיפה המלאה של פיג'ו 3008 החדש, הרגיל והחשמלי, תיערך בחודש ספטמבר הקרוב במסגרת תערוכת מינכן.