אודי A6 e-tron טיזר
אודי A6 e-tron.
אודי A6 e-tron טיזר
אודי A6 e-tron.

לקראת החשיפה מחר (ד') של אודי A6 e-tron החשמלית, אודי חושפת תמונת טיזר ראשונה לדגם וכפי שאתם יכולים לראות הדגם ישווק בשתי תצורות מרכב, סדאן וסטיישן (אוונט). את הדגם אודי הציגה כקונספט כבר לפני כשלוש שנים כדגם שיתחרה במרצדס EQE ועוד (הידיעה עודכנה עם תמונות שדלפו לרשת).

 

פרסומת eurodrive
פרסומת eurodrive

לנו נותר רק לקוות שאודי השכילה לשמור על העיצוב המרהיב של דגמי הקונספט שכן לאודי ישנה נטייה לאחרונה להציג עיצובים מוגזמים, קשקוש של יותר מידי אלמנטים כמו במקרה של ה- Q6 e-tron, כך שנקווה שזה לא המצב גם עם ה- A6 e-tron. 

 

אודי A6 e-tron סדאן קונספט
אודי A6 e-tron סדאן קונספט.

אודי A6 e-tron מבוססת על פלטפורמת PPE 800V אשר פותחה ביחד עם פורשה ומשרתת כיום את המקאן EV ואת אודי Q6 e-tron. בעתיד הפלטפורמה הזו תשרת עוד מגוון רחב של דגמים חשמליים, כולל לדוגמה את פורשה קאיין החשמלי שיוצג בשנה הבאה. 

 

אודי A6 e-tron אוונט קונספט
אודי A6 e-tron אוונט קונספט.

סביר להניח כי אודי A6 e-tron תעשה שימוש באותן יחידות הנעה חשמליות של ה- Q6 e-tron אלא אם אודי תפתיע אותנו עם יחידות הנעה שונות ובעיקר חזקות יותר. אם לא יהיו הפתעות אז כל דגמי ה- A6 e-tron ישווקו עם סוללת 100kWh ובדגמי הנעה אחורית או כפולה בהספקים של 322 כ"ס עד 510 כ"ס. טווח הנסיעה צפוי לעמוד על 600-700 ק"מ, תלוי בגרסת ההנעה, וטעינה בהספק של 270kW תאפשר טעינה של 10-80% בזמן של כ-21 דקות. 

 

אודי A6 e-tron סדאן
אודי A6 e-tron.

עדכון: אז כצפוי, תמונות של אודי A6 e-tron הספיקו לדלוף לרשת מספר שעות לפני החשיפה הרשמית. מצד אחד אודי A6 e-tron סדאן שומרת די באדיקות רבה על קווי העיצוב של הקונספט אך כפי שחששנו החזית קצת עמוסה מידי למראה אך יש לקחת בחשבון כי מה שאנחנו רואים בתמונה הוא או דגם S הבכיר והספורטיבי יותר או רמת גימור S ליין. בכל מקרה, אל הפרטים המלאים על הדגם ניחשף בעוד מספר שעות.  

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.