יונדאי תצייד את ה-i30 החדשה, בשוק הקוריאני לפחות, במנועי 1.4 טורבו 140 כ"ס ו-1.6 טורבו 204 כ"ס.
יונדאי תחשוף את הגרסה האירופאית של ה-i30 החדשה, והרלוונטית לשוק המקומי שלנו, רק בתערוכת פריז בסוף החודש, אך את הגרסה לשוק המקומי הדרום קוריאני היא תחשוף כבר בשבוע הבא ב- 08.09.2016. מדובר כמובן בדגמים זהים ויזואלית, אך עם מפרט קצת שונה.
עבור השוק הקוריאני, יונדאי חושפת עתה שהיצע המנועים יתבסס על שלושה מנועים: 1.4 ליטר טורבו החדש של יונדאי בהספק של כ-140 כ"ס, 1.6 ליטר טורבו בהספק של כ-204 כ"ס וכן 1.6 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ – מנוע המשרת כיום בישראל את הסיד והפורטה. מנועים אלו ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמד DCT.
עבור השוק האירופאי, אנחנו מצפים לפגוש גם את מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו החדש של יונדאי (100-120 כ"ס), אך זה ככל הנראה ישודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. מעל כל גרסאות אלו, יונדאי תשיק בהמשך השנה את ה-i30N – גרסת הביצועים של הדגם עם הספק מרבי הצפוי לעמוד על כ-260 כ"ס.
ה-i30 החדשה נשענת על פלטפורמה משופרת של הדגם היוצא והעושה שימוש נרחב בפלדה קשיחה (53%) לטובת התנגדות גבוהה יותר לפיתול (ובטיחות פאסיבית) – דבר המאפשר חופש רב יותר למהנדסים בכיול המתלים של הדגם יחד עם הפחתת רעידות במרכב. כפי שתוכלו לראות בסרטון הפרסומת הראשון לדגם עבור השוק הקוריאני, יונדאי שמה דגש רב בדגם על הנאה מנהיגה - נחייה, ננהג ונראה.