הוולט החדשה של שברולט תציע טווח נסיעה של 80 ק"מ, צריכת דלק חסכונית יותר ומקום לחמישה נוסעים.
שברולט תציג הערב בתערוכת דטרויט 2015 את שברולט וולט החדשה, הדור השני למכונית החשמלית/היברידית פלאג-אין המצוידת במנוע בנזין כמאריך טווח.
הוולט החדשה מציגה מספרים מרשימים עם טווח נסיעה חשמלי של 80 ק"מ מסוללה של 18.4kWh, צריכת דלק משולבת של 17.4 ק"מ לליטר כאשר הסוללה מרוקנת וצריכת דלק משולבת עם הסוללה של 43.4 ק"מ לליטר. זאת לעומת 61 ק"מ לליטר, 16.1 ק"מ לליטר ו-41.7 ק"מ ליטר בהתאמה, בדור הקודם של הוולט.
את כל השיפורים האלו, שברולט ביצעה בהתאם לסקר שערכה בקרב לקוחות הדגם שדרגו במקום הראשון טווח חשמלי משופר, התנהגות כביש מהנה יותר נבחרה במקום השני וחווית נסיעה שקטה יותר. בנוסף לכך, לוולט החדשה חמישה מושבים לעומת 4 בלבד בדור היוצא.
את מנוע הבנזין בנפח 1.4 ליטר של הדגם הקודם ששימש כמאריך טווח/גנרטור לטעינת הסוללות, שברולט החליפה במנוע 1.5 ליטר מתקדם יותר עם הזרקת דלק ישירה, יחס דחיסה גבוה יחסית של 12.5:1 והספק מרבי של 101 כ"ס ב-5,600 סל"ד. המנוע החדש יחד עם הסוללה המשופרת מאפשרים לוולט החדשה להציע טווח נסיעה כולל של 676 ק"מ, לעומת כ-534 ק"מ בדגם היוצא. 4.5 שעות נדרשות בכדי להטעין את הסוללה במלאה משקע של 240v.
כמו הדור הקודם, גם הוולט החדשה עושה שימוש בשני מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל קדמי, בעלי נצילות משופרת ב-12% ומשקל מופחת של כ-45 ק"ג. ההספק הכולל עומד 149 כ"ס (כמו בדגם היוצא) ומומנט מרבי של 40.6 קג"מ. לפי שברולט ועל משקל קל יותר של 1,607 ק"מ, זה מספיק לדגם בכדי לספק ביצועים של 8.4 שניות 0-96 קמ"ש ו-.26 שניות 0-50 קמ"ש.
כמו במיצובישי אאוטלנדר PHEV, שברולט הוסיפה מאחורי ההגה מנופים המאפשרים לשלוט על עוצמת הרגנרציה, זה גם מאפשר לשלוט על עוצמת ההאטה מבלי ללחוץ על הבלמים וגם מאפשר להטעין יותר את הסוללות בזמן האטה או בירידות כסוג של "בלימת מנוע".