שברולט חושפת את גרסת העל החדשה ZR1 של הקורבט C8 שהפכה למכונית על לכל דבר ועניין וזה לא רק ההספק המרבי המרשים של 1064 כ"ס המתקבל ממנוע ה-5.5 ליטר V8 טווין-טורבו של הדגם, הקורבט החזקה ביותר אי פעם, אלא כל המכלולים שהפכו את הקורבט C8 הבסיסית למכונית נהיגה נהדרת במחיר נגיש יחסית.
הקורבט ZR1 החדשה לקחה את מנוע ה-5.5 ליטר V8 האטמוספרי של הקורבט ZO6, חיזקה את המכלולים הפנימיים שלו, התקינה ראש מנוע חדש עם תוספת של נקודות הזרקה ושסתומים מטיטניום, מצנן ביניים מקורר מים והפחיתה את יחס הדחיסה ל-9.8:1 כדי שתוכל להוסיף למנוע צמד מגדשי טורבו שהעלו את ההספק המרבי ל-1064 כ"ס ב-7,000 כ"ס ואת המומנט המרבי ל-114 קג"מ ב-6,000 סל"ד (670 כ"ס ו-63.5 קג"מ בדגם ZO6). כיאה למנוע כזה, הוא מורכב בעבודת יד ע"י עובד אחד מההתחלה עד הסוף והחתימה של אותו עובד מוטבעת על המנוע.
כמו שאר דגמי הקורבט, הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים, כאן בגרסה מחוזקת, ודיפרנציאל מוגבל החלקה. שברולט לא חושפת את נתון התאוצה 0-100 קמ"ש של הדגם אך היא מציינת כי הדגם ישיג נתון ¼ מייל של פחות מ-10 שניות, מהירות מרבית של מעל ל-350 קמ"ש והיא כבר בוחמת את הדגם על מסלול הנורבורגרינג ען כוונה להשיג זמן הקפה של פחות מ-7 דקות - הטריטוריה של פורשה 911 GT3 RS.
קורבט ZR1 נועדה להיות מהירה לא רק בקו ישר אלא גם בנהיגת מסלול ולכן זכתה למקצה שדרוגים אווירודינמי מקיף, לטובת שיפור הקירור של המנוע והבלמים ולטובת הגדלת כוח ההצמדה - 544 ק"ג במהירות המרבית (עם חבילת ZTK).
קורבט ZR1 החדשה מצוידת כמו שאר דגי הקורבט בבולמים האדפטיביים המעולים Magnetic Ride של שברולט וצמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S בתכנון ייעודי לדגם המולבשים על חישוקי מחושלים וקלים במיוחד בקוטר של "20 מלפנים ו-"20 מאחור. כדי להיות מהירים לא מספיק מנוע חזק או צמיגים אוחזים אלא נדרשת גם מערכת בלימה שתוכל לעמוד בעומסים גבוהים ולכן ה- ZR1 זכתה לצלחות בלימה הטכנולוגיה קרמית בקוטר ענק של 400 מ"מ מלפנים ו-390 מ"מ מאחור. לטובת הפחתת משקל נוספת, הקורבט ZR1 מצוידת בגג עשוי קרבון, בדגם הקופה או הקבריולט.
רוכשים שרוצים לשדרג את יכולות המסלול של הדגם יוכלו להוסיף את חבילת ZTK הכוללת כנף אחורית גדולה ובולטת מקרבון ועוד מספר אלמנטים אווירודינמיים מקרבון לטובת הגדלת כוח ההצמדה במהירויות גבוהות, קפיצים קשיחים יותר וצמיגי סמי-סליקס מישלין קאפ 2R.
שברולט טרם חשפה את המחירים של הקורבט ZR1 אך ברור כי היא תהיה יקרה יותר מהמחיר של ה- ZO6 שעומד על החל מ-$110,000. לא משנה איך תסתכלו על זה, מדובר במכונית-על במחיר נגיש, יחסית כמובן.