רנו תחל החודש בשיווקה הסדיר של הזואי החשמלית באירופה.
רנו אמנם הציגה את הזואי עוד בתערוכת פריז 2010, אך רק כעת ולאחר עיכוב מסוים, רנו תחל החודש בשיווקה הסדיר והמלא של הזואי במספר מדינות באירופה. הזואי היא המכונית החשמלית הרביעית במספר המשווקת באופן סדיר ע"י רנו (יחד עם קנגו Z.E, פלואנס Z.E וטוויזי) ומה שהופך את רנו למובילה עולמית בתחום הרכבים החשמליים.
בניגוד לפלואנס Z.E ולקנגו Z.E, הזואי, המבוססת על הקליאו החדשה, תוכננה מראש לשאת מערכת הנעה חשמלית ובזכות סוללה המותקנת בתחתית המרכב היא מציעה תא מטען גדול ושימושי יותר מהפלואנס Z.E עם נפח של 338 ליטר לעומת ה-317 ליטר של הפלואנס. שאר המידות של הזואי דומות למדי לקליאו החדשה עם אורך של 4,084 מ"מ, רוחב של 1,730 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,588 מ"מ.
הזואי נהנית בצרפת (ובעוד מדינות באירופה) מסבסוד ממשלתי נדיב של 7,000 אירו, כך יוצא שמחירה של הזואי ברמת הגימור הבסיסית (מוצעת בלוש רמות גימור) עומד על 13,700 אירו בלבד (7,000 אירו פחות מפלואנס Z.E). מחיר זה הופך את הזואי למכונית החשמלית הזולה ביותר כיום ולמעשה מחירה זהה למחירה של הקליאו החדשה בגרסת הבסיס עם מנוע 1.2 ליטר 75 כ"ס ותיבה ידנית.
כמו כל המכוניות החשמליות של רנו באירופה, מחירה של הזואי לא כולל את מחיר הסוללה, אותה הלקוח מחכיר במחירים של 79 אירו לחודש עד 12,500 ק"מ בשנה או 94 אירו עד 17,500 ק"מ בשנה או 142 אירו עד 30,000 ק"מ בשנה. התשלום על הטעינה הוא לפי תעריפי החשמל הרגילים ועל הלקוח לממן בעצמו את עמדת הטעינה הביתית (כ-1000 אירו). מחיר השכרת הסוללה כולל שירותי דרך מלאים, יחד עם שרות גרירה במקרה הצורך.
בזואי מותקן מנוע חשמלי בהספק של 88 כ"ס ו-22.4 קג"מ. מנוע זה אמנם צריך להתמודד עם משקל של 1,428 ק"ג, כ-200 ק"ג יותר מהקליאו הרגילה אך זה עדיין מספיק לנתון נאה של 4 שניות 0-50 קמ"ש. כמו כל המכוניות החשמליות הסטנדרטיות כיום המהירות המרבית מוגבלת ל-135 קמ"ש.
טווח הנסיעה על בסיס סוללה של 24KWh עומד על 210 ק"מ. רנו פיתחה מטען ייעודי לדגם (Cameleon) המאפשר טעינה ביתית של בין 6-9 שעות בהתאם לחיבור החשמל בבית. טעינה מתחנה ציבורית של 22KW תקצר את משך הטעינה לשעה אחת בלבד (עד 80% קיבולת) ומעמדת טעינה ציבורית מהירה של 44KW לחצי שעה בלבד (גם כן עד 80% קיבולת).
הזואי היא ככל הניראה המכונית החשמלית החשובה ביותר ששווקה אי פעם באירופה וזו שתכריע האם ההימור החשמלי של נשיא רנו-ניסאן, קרלוס גוהן, השתלם. בניגוד לרוב המתחרות שלה, הזואי זולה יחסית לרכישה, היא מתאימה לעיר ובעיקר, היא לא הצהרה אפנתית והיא מספקת את אותם תנאי מחייה בדיוק כמו הקליאו הרגילה.