באמצעות סרטוני וידאו קצרים, סובארו ממחישה לנו את הפילוסופיה מאחורי ההנעה הכפולה הסימטרית, מנועי הבוקסר השטוחים והתיבה הרציפה CVT.

סובארו מציגה את הפילוסופיה מאחורי מנועי הבוקסר וההנעה הכפולה

סובארו נשארת נאמנה כבר עשרות בשנים למנועי הבוקסר השטוחים, להנעה הכפולה הסימטרית ובשנים האחרונות, למרות שסובארו פיתחה אותה כבר לפני 30 שנה, היא מאמינה באופן מוחלט גם ביתרונות הטכנולוגיים של תיבת ההילוכים הרציפה (lineartronic) על פני תיבות הילוכים אחרות וכל דגמי סובארו החדשים (למעט דגמי הספורט) מצוידים בתיבה רציפה.

 

כמובן שמאחורי הבחירה בשילוב של מנועי בוקסר עם הנעה כפולה ותיבה רציפה, ישנה פילוסופיה הנדסית שלמה ובאמצעות סדרה של שישה סרטים קצרים, עשויים היטב, סובארו מסבירה לנו בצורה הפשוטה ביותר את הפילוסופיה מאחורי הבחירה באותם רכיבים אשר משמשים כמעט את כל דגמי החברה.

 

כל מי שנהג אי פעם במכוניות של סובארו המצוידות במנועי בוקסר והנעה כפולה, מכיר את הפילוסופיה לא רק בתאוריה אלא גם בפועל עם תחושה של רכבים נעימים וקלים לנהיגה, בכל מצב. מנועי הבוקסר השטוחים בעלי מרכז הכובד נמוך מפחיתים את זוויות הגלגול ומספקים תחושה של חרטום קל הנענה בקלילות לפקודת ההיגוי וההנעה הכפולה מספקת רמת אחזיה גבוהה ומושכת את הרכב אל מחוץ לסיבוב בין אם הכביש יבש, רטוב או בשטח בכלל.

 

 

 

 

 

 

 

תגיות: סובארו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.