האיון (iOn) החשמלית היא גרסת פיג'ו למיצובישי i-MiEV, לא שיתוף הפעולה הראשון בין החברות.
האיון מבוססת על מנוע חשמלי בהספק של 64 כ"ס ומומנט של 18.34 קג"מ, זהה ליחידת ההנעה במיצובישי i-MiEV. טווח הנסיעה הרשמי עומד על 150 ק"מ, מהירות מרבית של 130 קמ"ש ו0-100 קמ"ש ב-15.9 שניות, לא חורכת אספלט ולא עם טווח נסיעה מרשים במיוחד יחסית לגדולה. זמן הטעיה סטנדרטי ועמוד על 30 דקות בטעינה מהירה עד ל-80% קיבולת ובטעינה רגילה עד 8 שעות.
חיצונית למעט הבדלים קלים בעיצוב לעומת מיצובישי i-MiEV, כגון פנסים ראשיים, פגוש קדמי ועוד הבדלים מינוריים, מדובר בשתי מכוניות זהות. מבפנים, למעט הדשבורד שעוצב שונה בין שתי החברות, עם לוח מחוונים זהה, אין הבדל בין השתיים. לטעמנו, מיצובישי עשתה עבודה טובה יותר בתחום הנדסת האנוש.
טכנולוגיית MiEV משמעותה, הנעה חשמלית עם מנוע הממוקם בגלגל עצמו. היתרונות של תצורה זו, זו האפשרות להורדת מרכז הכובד באופן משמעותי. החיסרון הוא שהמתלים צריכים להתמודד עם משקל גבוהה. תצורה זו תוכל להתאים בעיקר לרכבים קטנים המיועדים לעיר ופחות לרכבים עם שאיפות לאיכות ניהוג ונוחות.
האיון תוצג בתערוכת פריז הקרובה.