סובארו מציגה גרסה היברידית לקרוסאובר הקומפקטי XV החדש עם שיפור קל בצריכת הדלק והשומר על אותה יכולות שטח של דגם הבנזין.
סובארו עושה שימוש בבמה של תערוכת ניו יורק 2013 בכדי להציג את ה-XV ההבירידי, הדגם ההיברידי הראשון של סובארו שישווק בארה"ב החל מהרבעון האחרון של 2013.
ה-XV ההבירידי יציע את אותה יכולת שטח של דגם הבנזין, עם מרווח גחון זהה ואותה מערכת הנעה כפולה AWD סימטרית. הפלטפורמה הותאמה להכיל את מערכת ההנעה החשמלית, כולל מערך המתלים שעבר התאמה בכדי לעמוד בתוספת המשקל של המערכת (130 ק"ג), בידוד הרעשים בדגם שופר בכדי להעמיק את "החוויה ההיברידית" ונפח תא המטען הצטמק בכמה ליטרים בכדי להכיל את מערך הסוללות בקיבולת של 1.34kWh.
מערכת ההנעה ההיברידית של ה-XV מבוססת על מנוע בוקסר 2.0 ליטר בנזין 150 כ"ס המשמש את הדגם הרגיל, אליו משודך במקביל מנוע חשמלי בהספק צנוע למדי של 13.4 כ"ס ו-6.6 קג”מ. אותה תיבת CVT רציפה (Lineartronic ) של הדגם הרגיל מעבירה את הכוח אל ארבעת הגלגלים. בסובארו לא מציינים את ההספק הכולל, את הטווח החשמלי או את צריכת הדלק, אך השיפור בצריכת הדלק צפוי לעמוד על כ-10% לעומת דגם הבנזין. כ-17 ק"מ לליטר.
השימוש במנוע חשמלי קטן וחלש למדי (לפריוס למשל מנוע חשמלי של 82 כ"ס ו-21.1 קג”מ), אומר שבפועל המנוע החשמלי רק מסייע למנוע הבנזין, בעיקר בזמן האצה, ויכולת הנסיעה על בסיס הסוללה בלבד, מוגבלת מאוד. בסובארו מציינים שהמנוע החשמלי יפעל בעיקר ביציאה מהמקום ויאפשר נסיעה חשמלית מלאה "במהירויות נמוכות מסוימות". המערכת ההיברידית של סובארו בעלת מפרט טכני הדומה יותר למערכת IMA של הונדה לעומת HSD המתקדמת יותר של טויוטה.
בכל הקשור לעיצוב, הדגם נבדל כיתוב HYBRID מאחור ובדפנות וכן בחישוקים בעיצוב שונה וייחודי לדגם ההיברידי. בתא הנוסעים, הדגם מקבל לוח שעונים עם תאורה כחולה הכולל מחוונים למערכת ההיברידית ומחשב הדרך הותאם גם כן להצגת הנתונים של אותה מערכת.