היום ביפן וארה"ב פורסם המחיר הרשמי של הניסאן Leaf - אמנם יקרה יותר מהפריוס אך עדיין במחיר תחרותי ועלות של שקל אחד ל-15 ק"מ.
ניתן לומר שהיום בהחלט נפתח דף חדש בהסטריית הרכב עם פתחית פנקס ההזמנות לחשמלית הראשונה הראויה כתחליף לרכב משפחתי במחיר יחסית תחרותי. מחירה הרשמי בארה"ב הוא 32,780$ אך לאחר סבסוד פדראלי של 7500$ מחירה יהיה 25,280$ בסך הכל 4000$ יותר ממחיר הבסיס של הפריוס והיא זולה בלא פחות מ-10,00$ מהמיצובישי i-MiEV שהרבה פחות פרקטית ממנה. בחישוב של תפעול למספר שנים ההפרש יוחזר בהשוואת עלויות התפעול של הפריוס (דלק ומוסכים) לעלויות הטעינה של הניסאן Leaf. מחיר עלות טעינה המספיקה ל-160 ק"מ היא 3$ בלבד.
בכדי להתגבר על החשש מרכב שכזה ניסאן מציעה אפשרות ליסינג בסכום של 349$. למחיר יש להוסיף מטען והתקנה בעלות של 2200$ אך גם כאן יש סבסוד פדראלי של 2000$.
שמונה שעות ימתין מי שישתמש בטעינה ביתית או חצי שעה בשימוש במתקן טעינה מהירה שבחודשים הקרובים תיפרס רשת כזו במספר מדינות בארה"ב. אמנם ההשוואה כיום היא בתמחור תחרותי מול הפריוס אך המתחרה האמיתית של הניסאן היא השברולט וולט שאמורה להציעה קונפיגורציה יותר מעניינת בשימוש במנוע עזר לטעינה וטווח נסיעה גדול יותר אך במחיר הצפוי להיות יקר בכ-20,000$.
המסירות הראשונות ביפן וארה"ב יתחילו בחודש דצמבר 2010.