טויוטה מציגה בשנגחאי גרסה חשמלית לטויוטה C-HR, גרסה המיועדת לשוק הסיני בלבד.
סין היא לא רק שוק הרכב הגדול בעולם, היא בקרוב תהפוך גם לשוק הרכב החשמלי הגדול ביותר, בעיקר כי זו החלטה אסטרטגית של הממשל הסיני השולט כיום על מעל ל-50% משוק הליתיום, המרכיב העיקרי בסוללות לרכב חשמלי.
זו הסיבה שגם טיוטה, שלא מאמינה במיוחד ברכב חשמלי מבוסס סוללות, נאלצת להציג גרסה חשמלית לקרוסאובר טויוטה C-HR במיוחד עבור השוק הסיני, דגם המיוצר יחד עם השותף המקומי שלה GAC-Toyota.
טויוטה העניקה לגרסה החשמלית של ה- C-HR עיצוב שונה וייחודי במקצת לעומת שאר גרסאות ההנעה של הדגם, כולל עיצוב חדש לחזית הדגם וחישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי שנועדו להקטין את הגרר מחישוקי הגלגלים. בתא הנוסעים נוכל למצוא לוח מחוונים דיגיטלי המחליף את לוח המחוונים הקונבנציונאלי של הדגם וכן עוד מספר שינויים קלים בהתאמת הדגם לשוק הסיני, כמו מערכת המולטימדיה, או לרכב חשמלי, מוט ההילוכים.
בשלב זה, טויוטה לא חושפת את נתוני מערכת ההנעה החשמלית של הדגם. בסרטון המצורף נוכל לראות כי מערך הסוללות מותקן ברצפת הדגם והמנוע חשמלי מותקן בחזית. את הדגם טויוטה תשווק בסין בתחילת שנת 2020.