ה-GT החשמלית הייתה אמורה להראות על הכבישים כבר ב-2010, אך רק כעת היא נכנסת לשלבים הסופיים של אב הטיפוס.
חברת Lightning הציגה את ה-GT כבר בשנת 2007. ההבטחה בזמנו דיברה על רכב חשמלי, עם 4 מנועים הבנויים בתוך הגלגלים בהספק כולל של 700 כ"ס, 0-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות טווח נסיעה של 400 ק"מ וזמן הטענה של 10 דקות בשימוש בסוללות חדשניות NanoSafe™ . אבל כפי שאנו יודעים, הבטחות גדולות נועדו כנראה בשביל להפר אותן.
עם מה 'לייטנינג' בכל זאת משאירה אותנו? עם עיצוב של מכונית ספורט בריטית טיפוסית שבקלות יכול להזכיר לנו אסטון מרטין/יגואר עם קווים ספורטיביים זורמים, נקיים ולא צעקניים. ההנעה לכל הגלגלים, הוחלפה בצמד מנועים חשמליים המוצבים מאחור, בהספק כולל של 400 כ"ס והבטחה לביצועים של פחות מ-5 שניות ל-100 קמ"ש.
טווח הנסיעה נחתך ביותר מחצי ויורד למספר הקסם של רכבים חשמליים, 160 ק"מ. ה-GT עדיין תעשה שימוש בסוללות מתקדמות (ומאוד יקרות) מסוג lithium titanate או בקיצור nLTO. הסוללות האלו אמורות לאפשר פי 25-40 יותר מחזורי טעינה ופריקה יחד עם צפיפות אנרגיה גבוה יותר לעומת סוללות מסוג ליתום-איון. זמן הטעינה עדיין יעמוד על כ-10 דקות בלבד.
מחירה, צפוי להיות כ-$300,000 כלומר יקרה בהרבה מ-טסלה רודסטר למשל כך שרק עם היא באמת תצליח להביא את רשימת הביצועים וזמן ההטענה המרשים לפס הייצור, יהיה לה סיכוי קטן להימכר בכמה מאות של יחידות.