יונדאי מציגה את הדור השני של מערכת הנעת המימן שלה FCEV, שיווק החל מ-2018.
יונדאי חשפה הבוקר בסיאול את הקרוסאובר מימן FCEV החדש שלה, עדיין ללא שם מסחרי אך עם עיצוב המוכן לפס הייצור. את גרסת הייצור של הדגם, יונדאי תחל לשווק בשנה הבאה ובאופן נרחב משמעותית מהדור הנוכחי של רכב המימן של החברה.
הדגם עושה שימוש בדור השני של מערכת תא הדלק של יונדאי ולפי החברה למערכת נצילות כוללת של 60%, זאת לעומת נצילות של 55% בדור הנוכחי של המערכת המשרתת את ה-ix35 FCEV אשר שווק בשנים האחרונות למספר מוסדות בעולם כחלק מניסוי שדה רחב היקף.
לדגם מנוע חשמלי בהספק של 163 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ. בזכות השיפורים שהוכנסו במערכת תא הדלק טווח הנסיעה של הדגם עומד 580 ק"מ – כ-100 ק"מ יותר ממכונית המימן של טויוטה, המיראי.
העיצוב החיצוני של הדגם מתבסס על הקונספט FE אותו יונדאי הציגה בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ האחרון – אז דובר על טווח נסיעה אפשרי של 800 ק"מ. תא הנוסעים של הדגם מודרני, אך עושה רושם שמעצבי החברה זכו להשראת יתר מדגמי מרצדס ולקסוס.