מהנדסי הונדה שינו את מערכת העצור/סע כך שתאפשר זמן הדממת מנוע ארוך יותר וכן שידרגו את המתלים.
מהנדסי הונדה ביצועו שני שינויים עיקריים בדגם 2011 של האינסייט. מערכת העצור/סע המקורית המותקנת באינסייט תוכננה עבור מדינות טרופיות בעיקרן תוך התחשבות בלחות, גשם וכו' ולכן המערכת הפסיקה את פעולת המנוע בזמן עמידה ברמזור ל-30 שניות בלבד. כעת, המערכת תוכל להפסיק את פעולת המנוע למשך של 90 שניות במצב ECO. לפי הונדה, הארכת זמן ההשהיה תשפר את צריכת הדלק במספר אחוזים. אותם שינויים ימצאו גם בהונדה ג'אז ההיברידית.
הונדה טיפלה בנוסף במערכת המתלים, נקודת החולשה של הדור הנוכחי וזאת בעקבות תלונות רבות של לקוחות על נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש של האינסייט. הונדה שינתה את זוויות המתלים והחליפה את הקפיצים והבולמים וכעת לפי הונדה, האינסייט תציע נוחות גבוהה יחד עם יציבות והתנהגות כביש משופרת.