ב.מ.וו מציידת את ה-i3 החשמלית בסוללה חדשה בקיבולת של 33kWh המציעה טווח נסיעה חשמלי של כ-300 ק"מ, לעומת כ-190 ק"מ בגרסת הבסיס.
כשלוש שנים לאחר שיצאה לדרך, ב.מ.וו מציגה גרסה חדשה ל-i3 המצוידת בסוללה בעלת קיבולת גדולה יותר (דגם 94Ah) המציעה טווח נסיעה חשמלי הגדול בכ-50% מדגם הבסיס (60Ah).
סוללות הליתיום-יון החדשה בדגם 94Ah בעלת קיבולת של 33kWh, זאת לעומת קיבולת של 22kWh בדגמי 60Ah הבסיסיים. לפי ב.מ.וו הסוללה החדשה מאפשרת ל-i3 החשמלית להציע טווח נסיעה מרבי של כ-300 ק"מ, זאת לעומת כ-190 ק"מ עם הסוללה הרגילה (לפי תקן NEDC). ב.מ.וו מציינת כי טווח הנסיעה הראלי בשימוש יומיומי, מזג אוויר משתנה או שימוש במיזוג וחימום וכו', יעמוד על לפחות 200 ק"מ.
לפי ב.מ.וו הסוללה החדשה בעלת מידות זהות לסוללה הקודמת, הקיבולת הגדולה יותר התאפשרה בזכות צפיפות גדולה יותר של תאי הליתיום-יון, ותוספת המשקל לדגם עומדת על 50 ק"ג. טעינת הסוללה החדשה דורשת המתנה של כ-4.5 שעות בשימוש במטען ייעודי, כשעה אחת יותר מהסוללה הרגילה. שימוש במטען מהיר מאפשר להטעין כ-80% מקיבולת הסוללה בחצי שעה.
ב.מ.וו ממשיכה להציע את ה-i3 החשמלית גם בגרסה עם מאריך טווח: מנוע 2 צילינדרים שנלקח מחטיבת האופנועים של ב.מ.וו המשמש להטענת הסוללה בלבד ומאפשר לקבל טווח נסיעה נוסף של 150 ק"מ, כלומר טווח נסיעה כולל של כ-450 ק"מ.
ה-i3 ממשיכה לעשות שימוש במנוע חשמלי בהספק של 170 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ והביצועים בדגמי 94Ah עומדים על 7.3 שניות לדגם החשמלי ו-8.1 שניות לדגם עם מאריך הטווח, תוספת של 0.1 ו-0.2 שניות בהתאמה לעומת הדגמים הרגילים.
ב.מ.וו תחל לשווק את דגמי ה- 94Ah של ה-i3 לקראת סוף השנה (הדגם צפוי להגיע אלינו ב-2017) כאשר מחיר דגם הבסיס לא השתנה ועומד על 34,950 אירו ומחיר הדגם החדש עומד על 36,150 אירו. הדגמים המצוידים במאריך טווח דורשים תוספת של 5,000 אירו למחיר.