מהנדסי ניסאן הוסיפו לליף אפשרות להפסקת הרעש המלאכותי, ארגון העיוורים יצא נגד אופציה זו
לפי מספר שבועות, הדגימה ניסאן את הרעש שתייצר הליף עבור הולכי רגל כך שיוכלו לשמוע את הרכב מתקרב. מכיוון שניסאן ליף תשווק עוד לפני שוועדה של יצרני הרכב והרגולטור האמריקאי תקבע סטנדרט מחייב לרכבים חשמליים, אין בעצם שום הגדרה לצורה בה המכונית תיצור רעש עבור הולכי רגל ובעיקר עיוורים.
ניסאן הוסיפה אפשרות להפסקת הרעש בלחיצת כפתור, אמנם הרעש מתחדש בכל הנעה מחדש, אך ארגון העיוורים האמריקאי, פרסם הצהרה באמצעות עיתון הניו יורק טיימס "העובדה, שהנהג יכול לכבות את המערכת יוצרת סכנה לציבור ובמיוחד לציבור העיוורים שלהם זו הדרך היחידה לדעת על רכב מתקרב". לניסאן ליף לפחות יש מערכת כזו, לטויוטה פריוס שנמכרת בעשרות אלפים בארה"ב, אין כלל.
לניסאן ליף ישנו רמקול חיצוני, השוכן בצד הנהג באיזור בית הגלגלים. הוא מייצר סואנד בטווח תדרים של 2.5kHz לבין 600Hz. הקול שמייצרת המערכת גבוהה כאשר המכונית מותנעת והמהירויות נמוכות מאוד, ונחלש למינימום כאשר המכונית עוברת את ה-30 קמ"ש שכן אז רעש הצמיגים והרוח מספיק חזק בכדי שהולכי רגל יכולו לשים לב לרכב. ברוורס היא נשמעת כמו משאית או אוטובוס (וידאו מצורף).