מגפת הקורונה גרמה לעיכוב בהשקת הרכב החשמלי הראשון של לקסוס, UX300e, אך כעת החברה מוכנה להתניע מחדש את מהלכי השיווק של הדגם באירופה. בכדי להוכיח ללקוחות את מידת הביטחון של החברה במערכת ההנעה החשמלית של הדגם, לקסוס מציעה אחריות מרשימה של 10 שנים על הסוללה (או עד 1,000,000 ק"מ, המוקדם מביניהם) וטיפול בסוללה בכל מקרה של ירידה מתחת ל-70% מקיבולת הסוללה במהלך תקופת האחריות, זאת בתנאי שהלקוח יבצע בדיקות תקופתיות כחלק מתוכנית התחזוקה של הדגם.
בנוסף, לקוחות הדגם זכאים לאחריות מלאה מפגוש לפגוש במשך 3 שנים ואחריות של 5 שנים (עד 100,000 ק"מ) על מערכת ההנעה החשמלית.
עבור קירור מארז הסוללות לקסוס פיתחה מערכת קירור מבוססת אוויר שלטענת החברה היא בטוחה וקלה יותר ממערכת קירור על בסיס נוזל בה עושים שימוש רוב החברות האחרות. סירקולציה של אוויר בתוך מארז הסוללות מאפשר לפי החברה לשמור על טמפרטורה אידיאלית של הסוללות בנסיעה מהירה או בזמן טעינה מהירה. המערכת הזו משולבת במערכת המיזוג של תא הנוסעים בכדי לחסוך באנרגיה.
טמפרטורה נמוכה (במיוחד מתחת ל-0 מעלות) פוגעת משמעותית בקיבולת הסוללה ובאורך החיים שלה ולכן מארז הסוללה כולל יחידות חימום אקטיביות מתחת לכל מקבץ תאים בכדי להפחית את השפעת מזג האוויר הקר על טווח הנסיעה ועל ההספק שניתן לקבל ממארז הסוללות בתחילת נסיעה לפני שהוא מתחמם לטמפרטורת עבודה אידיאלית.
חיישנים מודדים את המתח של כל תא ומקבץ תאים (מודל) וכן את הטמפרטורה של כל תא. בהתאם למידע המתקבל מהחיישנים, מערכת ניהול הסוללה מפעילה את מערכות החימום או הקירור בכדי שהמארז יוכל לספק טווח נסיעה מרבי במגוון תנאי נסיעה. מארז הסוללה אטום למים ואבק.
מארז הסוללה שבדגם, המורכב מ-288 תאי ליתיום-יון, בעל קיבולת של 54.3kWh והוא מאפשר לדגם טווח נסיעה של כ-300 ק"מ בתקן WLTP. המנוע החשמלי, המותקן בחזית, מייצר הספק מרבי של 204 כ"ס ומאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 160 קמ"ש. מהירות גבוהה היא אויב אכזר לטווח הנסיעה של רכבים חשמליים ולכן רובם מוגבלים למהירות של 160 קמ"ש.