מספר חודשים לאחר ש-MG חשפה לראשונה את הגרסה החשמלית של הקרוסאובר ZS, היא החלה כעת בשיווק בשיווק של הדגם בשוק האירופי.
MG ZS החשמלי מצויד במנוע חשמלי בהספק מרבי של 143 כ"ס ומומנט מרבי גבוה של 36 קג"מ, חזק משמעותית מגרסת הבנזין של הדגם המשווקת בישראל עם מנוע 1.0 טורבו 116 כ"ס ו-16.3 קג"מ. יחידת ההנעה החשמלית מאיצה את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 8.5 שניות והמהירות המרבית בדגם מוגבלת ל-140 קמ"ש בלבד.
מארז סוללות ליתיום-יון, מקורר מים, בקיבולת ממוצעת של 44.5kWh מאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה של 262 ק"מ בתקן WLTP, טווח נסיעה דומה לגרסאות הבסיס החשמליות (עם סוללת 39.2kWh) של קיה נירו ויונדאי קונה. טעינה של הסוללה אפשרית גם מעמדת טעינה DC מהירה בהספק של עד 50kW המאפשרת טעינה של 80% מהקיבולת בזמן של 40 דקות. טעינה באמצעות מטען ביתי סטנדרטי בהספק של 7kW דורשת המתנה של 6 שעות.
היתרון של MG לעומת המתחרים, לפחות עבור 1000 הרוכשים הראשונים נעוץ במחיר. ממשלת בריטניה מעניקה הטבה של £3500 לרוכשי רכב חשמלי ו-MG מוסיפה סכום זהה כך שמחיר הבסיס של הדגם עומד על £21,495 בלבד. ניסאן ליף הבסיסית עם טווח נסיעה דומה, עולה בבריטניה £27,996 (לאחר מענק ממשלתי). MG מצמידה לרכב, ולסוללה, אחריות מלאה ל-7 שנים.
ויזואלית, למעט עיצוב שונה במעט לחלקו התחתון של הפגוש הקדמי, וחדי העין יבחינו גם בעיצוב שונה במעט לגריל הקדמי שם חבוי שקע הטעינה, MG לא התאמצה להעניק לדגם מראה ייחודי המצהיר על היותה תצורת ההנעה של הדגם. גם תא הנוסעים נותר זהה, למעט הקונסולה המרכזית שעוצבה מחדש שכן היא שכבר לא צריכה להכיל את תפעול תיבת ההילוכים, לכן נמצא גם בלם יד חשמלי במקום ידני, תוספת של תא אחסון ומערך שליטה עבור מצבי הנהיגה והבלימה הרגנרטיבית. בנוסף נמצא לוח מחוונים מעודכן קלות שזכה להתאמה להנעה חשמלית ומערכת מולטימדיה "8 עדכנית הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.
MG ZS החשמלי מצויד כסטנדרט במערכת הבטיחות MG Pilot הכוללת, בין היתר: בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ובקרת שיוט אדפטיבית.