סקודה מספרת לנו הצצה ראשונה אל תאי הנוסעים של הסופרב והקודיאק 2024 החדשים, אותם היא תציג בבכורה עולמית בהמשך השנה. שני הדגמים מציגים שפת עיצוב חדשה לצד מגוון חידושים אותם נפגוש בהמשך גם בדגמים אחרים של סקודה.
חלק מהחידושים האלו, הם, לדוגמה מערך "החוגות החכמות" החדש של סוקדה. לכל חוגה מסך במרכזה המאפשר לה לבצע מספר תפקידים שונים בלחיצה על החוגה, שתי הקיצוניות מאפשרות שליטה על הטמפרטורה, חימום או אוורור המושבים, זו המרכזית מאפשרת שליטה על עוצמת השמע, לחיצה נוספת תאפשר שליטה על מהירות המאוורר, מצבי נהיגה ועוד. את זו המרכזית, המאפשרת בחירה של עד 4 פעולות שונות, ניתן לאפיין דרך מערכת המולטימדיה.
במרכז הדשבורד של שני הדגמים נמצא את מערכת המולטימדיה החדשה של סקודה עם מסך מגע "13, מאחורי גלגל ההגה נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "10 ולראשונה בסקודה, נוכל למצוא גם תצוגה עילית. עוד לראשונה, השליטה על תיבת ה-DSG עברה למוט ייעודי לצד גלגל ההגה לטובת עוד חללי אחסון בקונסולה בין המושבים.
בשני הדגמים נוכל למצוא משטח טעינה אלחוטי עם אוורור ובהספק של 15W, בקודיאק נמצא שני משטחי טעינה. שקעי ה- טייפ C בחלל תא הנוסעים שדרגו לטעינה מהירה בהספק של 45W ולצד המראה נמצא שקע טייפ C נוסף (15W) לחיבור נוח של מצלמת דרך, לדוגמה. את שני הדגמים תוכלו לקבל עם מושבי הנוחות ergo המציעים תמיכה משופרת ומערכת עיסוי, בקודיאק נוסף תא אחסון ייעודי לנוסעי השורה השנייה.
בסקודה מציינים כי בשני הדגמים נמצא כעת יותר חומרים ממוחזרים, כמו ריפודי המושבים, או כאלו שיוצרו בתהליך ידידותי יותר לסביבה, כמו תהליך הצביעה של ריפודי העור אמיתי ברמת הגימור הבכירה L&K.
פרטים נוספים על הסופרב 2024 החדשה ועל הקודיאק 2024 החדש תוכלו לקרוא בקישורים. בקצרה למי שמתעצל, שני הדגמים קצת גדולים ומרווחים יותר מבעבר, כאופציה הדגמים מוצעים עם מערכת בקרת שלדה DCC Pro מתקדמת יותר ובשני הדגמים נוכל למצוא מערכת הנעה היברידית פלאג-אין 1.5 טורבו חדשה בהספק כולל 204 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של מעל ל-100 ק"מ.