לאחר שחשפה בחודש שעבר את הקרוסאובר פרימיום CX-60 עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין חזקה בהספק כולל של 327 כ"ס וטווח חשמלי של 63 ק"מ, מאזדה חושפת כעת את מנוע הדיזל שישה צילינדרים החדש שלה שישרת את הדגם.
מנוע הטורבו דיזל e-SKYACTIV D החדש הוא מנוע טורבו שישה צילינדרים בטור בנפח של 3.3 ליטר הפועל ביחס דחיסה נמוך במיוחד למנוע דיזל של 15.2:1, יחס הדחיסה הנמוך ביחד עם תכנון חדש לבוכנות ומערכת ההזרקה אפשרו למאזדה להפחית משמעותית את פליטת ה- NOx של המנוע במיוחד בסל"ד גבוה.
המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 254 כ"ס ב-3,750 סל"ד ומומנט מרבי של 56 קג"מ בין 1,500-2,400 סל"ד. המנוע הזה נעזר במערכת מיקרו-היברידית 48V עם סטרטר/גנרטור בהספק של 17 כ"ס ומומנט של 15.6 קג"מ. את המנוע החשמלי מפעילה סוללה קטנה בקיבולת אנרגטית של 0.33kWh.
כמו כל דגמי CX-60 גם כאן המנוע מחובר לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, תיבה מפיתוח עצמי של מאזדה ללא ממיר מומנט הידראולי שבמקומו נמצא סט מצמדים המשפרים את הנצילות של התיבה. על הכביש התוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.3 שניות ומהירות מרבית של 220 קמ"ש. בשלב זה נתוני צריכת הדלק עדיין לא זמינים.