הרנגלר 2018 החדש אולי שובר במעט את המסורת עם אופציה למנוע 2.0 ליטר טורבו, אך בכל שאר התחומים הרנגלר החדש שומר על הגחלת שהחלה לפני עשורים רבים כאשר הצבא האמריקאי חיפש רכב סיור קל עם הנעה כפולה.
הרנגלר החדש ממשיך כמובן לעשות שימוש בשלדת סולם מסורתית, אך כל חלקי המרכב בדגם עשויים כעת מאלומיניום ויחד עם מערכת מתלים חדשה הדגם קל בכ-100 ק"ג מהדגם היוצא. כמו בדגם היוצא, את הרנגלר החדש ניתן לקבל במגוון רחב של תצורות וגרסאות, עם הנעה אחורית או כפולה, גרסת רוביקון קיצונית ובהתאם למסורת, את השמשה הקדמית ניתן לקפל.
בשלב הראשון, הרנגלר החדש יוצע עם שני מנועי בנזין: 3.6 ליטר V6 עם 285 כ"ס ו-35.9 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו'. מנוע נוסף כאמור הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו חדש עם הספק מרבי של 268 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. מנוע זה משודך למערכת מיקרו-היברידית עם מערכת חשמל במתח של 48V כך שאין צורך במערכת עצור/סע רגילה. בהמשך, יצטרף להיצע גם מנוע 3.0 ליטר דיזל.
תא הנוסעים של הדגם שומר על המבנה המתבקש מרכב שטח, קצר ושטוח שלא מסתיר את שדה הראיה, אך הוא חודש לחלוטין, מודרני ואיכותי באופן משמעותי לעומת הדגם היוצא.