לאחר שהציגה את גרסאות הפלאג-אין 4xe לדגמים רנגייד וקומפאס, ג'יפ מציגה כעת את הרנגלר 4xe, גרסת פלאג-אין גם לרכב השטח הקשוח שלה.
מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הרנגלר מבוססת על מנוע 2.0 ליטר טורבו וכוללת מנוע חשמלי אחד כגנרטור, מנוע חשמלי שני להנעה המשולב בתוך תיבת השמונה הילוכים אוטומטית של הדגם (ZF 8P75PH) וסוללת ליתיום-יון במתח של 400V ובקיבולת גדולה יחסית של 17kWh.
ההספק הכולל של המערכת עומד על 375 כ"ס והמומנט המרבי המשותף עומד על 65 קג"מ, נתונים ההופכים את הרנגלר 4xe לגרסה החזקה ביותר של הדגם, גם בהספק וגם במומנט. הסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 40 ק"מ (בתקינה אמריקאית). המנוע החשמלי יספק לדגם יתרון בנסיעה בשטח קשה (אך גם בכביש כמובן) בזכות המומנט המיידי שמנוע חשמלי מסוגל לייצר מסל"ד אפס.
מעבר ליחידת ההנעה הירוקה, זו אותה חיית שטח קשוחה עם מערכת הנעה כפולה קבועה, סרן קדמי ואחורי קשיחים, תיבת הפחתה (2.72:1), מערכת מתלים קשוחה ויכולת חציית מעבר מים עד לגובה של 76 ס"מ. כמו בכל דגם פלאג-אין לרשות הנהג שלושה מצבי נהיגה, היברידי בו המערכת קובעת את תצורת ההנעה, חשמלי מלא לנסיעה על בסיס הסוללה בלבד ומצב eSave לשמירה את מצב הטעינה של הסוללה לשימוש מאוחר יותר.
גוון כחול שנוסף פה ושם במתינות לדגם יאפשר לזהות כי מדובר בגרסת הפלאג-אין של הדגם, כמובן שגם פתח "התדלוק" הנוסף. בתא הנוסעים נמצא תפירה קונטרסטית בצבע כחול יחד עם תצוגה ייעודית לדגם היברידי בלוח המחוונים ומערכת המולטימדיה.
הרנגלר 4xe יהיה זמין לרכישה גם בגרסת רוביקון הקשוחה עם נעילת דיפרנציאל חשמלית מלפנים ומאחור, מערכת הנעה כפולה Rock-Trac משודרגת עם תיבת הפחתה ביחס של 4:1, ניתוק אלקטרוני של המוטות המייצבים להגדלת מהלך המתלים ועוד. כחלק מחבילת שיפורים לדגם, ג'יפ מציעה ערכת הגבהה של 5 ס"מ שתוכננה במיוחד עבור הדגם.