שברולט חושפת עבור השוק האמריקאי את הקולורדו 2023 החדש, דור שלישי לטנדר הקל של שברולט המתחרה מול דגמים כגון טויוטה היילקס, פורד ריינג'ר, פולקסווגן אמארוק ועוד. בעוד שמרבית העולם זו התצורה הנמכרת ביותר של טנדרים, בשוק האמריקאי טנדרים מסוג זה נחשבים לנישה קטנה יחסית וג'ו הממוצע מעדיף משמעותית את הסילברדו על פני הקולורדו.
זו כנראה הסיבה ששברולט עשתה מאמץ גדול יותר הפעם בתכנון הדגם כך שהלקוחות יבחרו בו גם כתחליף לרכב פנאי, כולל חבילות אבזור שהופכות את הדגם לחיית שטח של ממש ותא נוסעים עשיר באווירה של רכב פרטי ולא רכב עבודה.
בשלב זה שברולט מציגה את הקולורדו עם מנוע אחד בלבד, מנוע 2.7 ליטר טורבו במספר גרסאות הספק בהתאם לרמות הגימור: 237 כ"ס ו-35.9 קג"מ בדגם הבסיס, 310 כ"ס ו-54 קג"מ בדגם הביניים ו-310 כ"ס ו- 58 קג"מ בדגם הבכיר. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולהנעה אחורית בלבד בדגמי הבסיס או כפולה בדגמים הבכירים יותר.
החבילה המעניינת ביותר היא כמובן חבילת ZR2 הבכירה, החבילה כוללת שימוש בבולמים אדפטיביים, הגבהת מרכב של 72 מ"מ לעומת דגם הבסיס, צמיגי שטח "33 ומרווח גחון של 272 מ"מ. חבילה זו כוללת בנוסף דיפרנציאל מוגבל החלקה, מצב נהיגה Baja לנהיגת שבילים מהירה, נעילת דיפרנציאל קדמית ואחורית, מיגון גחון ועיצוב ייחודי לפגושים בכדי להגדיל את זווית הנטישה/גישה. את גרסה זו ניתן לאבזור בנוסף (עם Desert Boss) במערך של 10 מצלמות חיצוניות, כולל אחת המציגה את הנעשה מתחת לרכב.
העיצוב החיצוני של הקולורדו שרירי ומוחצן כיאה לטנדר מודרני והאווירה הזו ממשיכה לתא הנוסעים, קשוח מצד אחד אך מפנק בכל הקשור לאבזור וטכנולוגיה. מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "8 עם תצוגה משתנה ומימין לו נמצא את מערכת המולטימדיה החדשה והמתקדמת של שברולט עם מסך מגע "11.3.
לשברולט קולורדו החדשה אורך של 5,416 מ"מ, רוחב של 2,144 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,337 מ"מ. הגובה משנתה כמובן בהתאם לגרסאות השונות, בין 2,001 מ"מ ועד 2,078 מ"מ. אלו נתונים ההופכים את הדגם לגדול יותר משמעותית מהריינג'ר החדש של פורד.