רנו קליאו סטיישן (אסטייט) תשווק עם מנוע 1.2 טורבו ותיבת EDC כפולת מצמדים ועם צריכת דלק של 19.2 ק"מ לליטר. רמת הגימור כוללת כסטנדרט מערכת מולטימדיה מקורית בעברית.
קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, החלה בשיווקה של רנו קליאו אסטייט (סטיישן) החדשה, כשנתיים לאחר שזו הוצגה לראשונה וכשנה וחצי לאחר שגרסת החמש דלתות הצ'בק של הדגם נחתה אצלנו. הקליאו סטיישן החדשה תוצע בישראל בשתי רמות גימור, עם מנוע 1.2 טורבו 120 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים ובמחיר התחלתי של 108,900 שקל, במהלך השקת הדגם תוצע הנחה בגובה של 4,000 שקל ומערכת מובילאיי חינם.
עם אורך של 4,262 מ"מ, הקליאו סטיישן ארוכה יותר ב-20 ס"מ מגרסת ההאצ'בק, שאר המידות זהות עם רוחב של 1.73 מטר ובסיס גלגלים של 2.59 מטר. תוספת האורך למרכב אפשרה לרנו להגדיל את תא הטען ב-130 ליטר לכדי נפח של 430 ליטר, עם קיפול המושבים יתקבל נפח טעינה של 1,380 ליטר.
מנוע הטורבו הוא אותו מנוע מוכר TCe120 מהקליאו האצ'בק, ארבעה צילינדרים טורבו בנפח של 1.2 ליטר עם הספק מרבי של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 19.3 קג"מ ב-2,000 סל"ד. עם מנוע זה הדגם מציע צריכת דלק משולבת של 19.2 ק"מ לליטר. זאת בניגוד לקילאו הרגילה המשווקת בישראל גם עם מנוע 1.2 ליטר 70 כ"ס או 0.9 ליטר טורבו עם 90 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית, באירופה הדגם מוצע בנוסף גם עם מנועי טורבו דיזל חסכוניים.
רשימת האבזור בדגם כוללת, בין היתר: מערכת מולטימדיה מקורית (בעברית) עם מסך מגע מרכזי המוכרת מהקליאו הרגילה, כניסות USB+AUX ושליטה מההגה על מערכת השמע והטלפון, דיבורית BT, בקרת שיוט ומגביל מהירות, כפתור התנעה, בקרת אקלים 2 חלנות חשמל ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר, אקספרסיון PACK, מוסיפה לרשימה 4 חולונות חשמל, מפתח חכם והתנעה עם כפתור, חיישני תאורה וגשם וקיפול חשמלי למראות הצד. חישוקים קלים הם אופציה.
מפרט טכני מלא - רנו קליאו סטיישן 2014