רנו מגאן GT220 סטיישן מוצעת עם מנוע 2.0 טורבו 220 כ"ס של המגאן ספורט ובנויה על אותה הפלטפורמה.
רנו חושפת את המגאן אסטייט GT220, משפחתית סטיישן לנהגים ממהרים שתשווק במספר מוגבל של יחידות וב-11 מדינות בלבד (אירופה ויפן).
המגאן אסטייט GT220, תוכננה ופותחה ע"י מחלקת הספורט המהוללת של רנו והיא למעשה, 100% מגאן RS בתצורת סטיישן. רנו לא מציינת זאת, אך סביר להניח שהמגאן GT220 היא בלון ניסוי לקראת אפשרות של מגאן RS סטיישן עתידית סדרתית, שבהחלט חסרה לאיש המשפחה שמחפש/צריך גם את הצד הפרקטי.
המגאן GT220 מבוססת על הפלטפורמה של המגאן RS וחולקת גם את אותה יחידת הנעה, 2.0 ליטר טורבו בהספק של 220 כ"ס (265 כ"ס במגאן RS החדשה) ומומנט מרבי של 34.7 קג"מ. רנו לא מציינת את נתוני הביצועים אך היא כן מציינת את צריכת הדלק שתעמוד על כ-13.4 ק"מ לליטר.
רנו תשווק את המגאן GT220 החל מסף חודש נובמבר במחיר של 30,350 אירו, מחיר זהה למגאן RS265 החדשה.