רנו מחדשת את המאסטר לשנת 2014 עם עיצוב חדש לחזית הדגם. עיקר השינוי הוא במנוע 2.3 טורבו דיזל dCi, משופר וחסכוני יותר, שיוצע בהספקים של 110-165 כ"ס.
לאחר שחידשה את המסחריות הקטנות שלה, כולל הצגתו לאחרונה של הטראפיק החדש, רנו חושפת את המאסטר החדש/מחודש בדגמי 2014 לאחר מתיחת פנים. חיצונית, השינוי מסתכם בגריל מעודכן עם סמל גדול של רנו במרכזו, זאת בהתאם לשפת העיצוב החדשה של רנו.
עיקר השינוי בדור השלישי של המאסטר המחודש, שהוצג לראשונה ב-2010, הוא בקבלתו של מנוע ה-2.3 ליטר טורבו דיזל dCi החדש של רנו שיוצע בהספקים של 110-165 כ"ס, זאת לעומת 110-150 בדגם היוצא. גרסאות הבסיס יוצעו עם מנוע זה בהספקים של 110 כ"ס ו-125 כ"ס ואילו הגרסאות החזקות יותר של מנוע זה, 135 כ"ס ו-165 כ"ס, עושות שימוש בצמד מגדשי טורבו מקום במגדש יחיד. למרות תוספת ההספק, המנוע החדש חסכוני מבעבר.
לדגומה: גרסת ה-165 כ"ס החדשה רושמת צריכת דלק נמוכה יותר ב-1.5 ליטר/100 ק"מ למרות תוספת של 15 כ"ס להספק המרבי ו-1.1 קג"מ למומנט המרבי. כך למשל הגרסה הבינונית של המאסטר (L2H2) עם מנוע זה רושמת צריכת דלק משולבת של 14.5 ק"מ לליטר.
המאסטר 2014 זוכה בתוספת של מערכות בטיחות עדכניות, כוללת גרסה חדשה של מערכת בקרת היציבות ESP הכוללת עתה מערכת בקרת אחיזה לשיפור יכולת הנסיעה בשלג, חול או בוץ. בחלק מהדגמים, המערכת כוללת בקרת יציבות נגרר. בדגמים החזקים יותר הותקנה מערכת היגוי חשמלית לטובת היגוי קל יותר בתמרון עירוני. בהתאם לרמת האבזור, תוצע מערכת מולטימדיה חדשה עם סנכון מלא של מכשירים מבוססי אנדרואיד או iOS.
יחד עם מתיחת הפנים לדגם, רנו מוסיפה להיצע שתי גרסאות ארוכות חדשות L4H2 ו-L4H2 עם הנעה אחורית ללא דבל ג'אנט. רנו תמשיך להציע את הדגם במגוון רחב של תצורות (מעל ל-120 אפשרויות) ובדגמים הסגורים (וואן) נפח תא המטען עומד על בין 8 קוב ל-22 קוב.
רנו מייצרת גרסאות של המאסטר גם עבור אופל (מובאנו) וגם עבור ניסאן (NV400).