רנו טווינגו החדשה שפותחה בשת"פ עם מרצדס, תציע הנעה אחורית, עיצוב שובב והבטחה להנאה מנהיגה.

2014 רנו טווינגו החדשה

רנו, חשפה אתמול (יום ה') לראשונה את הטווינגו 2014 החדשה, דור שלישי למכונית העירונית של רנו שלראשונה, תוצע במרכב חמש דלתות האצ'בק ולא שלוש דלתות האצ'בק כפי שהיה בשני הדורות האחרונים של הדגם. המעבר למרכב חמש דלתות פרקטי יותר, הוא עוד החלק המינורי בשינויים שנעשו בדגם שכן כפי שהדור הראשון של הדגם שהוצג ב-1992 היה מהפכני בתכנונו, הדור השלישי והחדש מהפכני לא פחות עם המעבר למנוע אחורי והנעה אחורית.

 

המעבר למנוע אחורי, הוא תוצאה של פיתוח הטווינגו החדשה בשיתוף פעולה מלא עם מרצדס שבמקביל, פיתחה את הדור הבא של הסמארט (ForTwo ו-ForFour) שתחלוק עם הטווינגו את הפלטפורמה והמנועים. הרעיון למעבר למנוע אחורי, בכדי ליצור מכונית עירונית מהפכנית ו"שמחה לנהיגה", נרקם עוד ב-2008 כאשר מהנדסי רנו החלו לתכנן את הדור השלישי של הטוויגו. השותפה הטבעית למהלך,שהוא לא זול כלל וכלל, הייתה מרצדס שהסמארט העירונית שלה התבססה תמיד על מנוע אחורי. בשנת 2010, חתמו החברות על הסכם פיתוח משותף, הסכם שאף הורחב לאחרונה.

 

המעבר למנוע אחורי, יאפשר לטווינגו החדשה להציע ניהוג "קל רגליים" וזריז עם יכולת תמרון קלילה בתנועה עירונית בזכות רדיוס סיבוב קטן יותר. לפי רנו, השימוש במנוע קטן בהתקנה אחורית (0.9 ליטר שלושה צילינדרים Tce) יחד עם מיקום הגלגלים בקצות המרכב, מאפשרים לקבל נפח תא נוסעים גדול במיוחד על מידות קטנות. רנו לא מספקת תמונות של תא הנוסעים או פרטים טכניים על הדגם, את זה היא תעשה רק בתערוכת ז'נבה הנפתחת בעוד שלושה שבועות.

 

 

העיצוב השובב של הטווינגו החדשה, נעשן על הקונספט Twin'Z שהוצג באפריל 2014 כקדימון לטווינגו החדשה. את ההשראה לעיצוב הקונספט והטווינגו החדשה, רנו לקחה מאחד מדגמי העבר המצליחים ביותר של רנו,ה-רנו 5, שבשעתה נחשבה לסופרמיני וכיום הייתה נחשבת למכונית עירונית.

 

אין ספק שעם הטווינגו החדשה, לרנו יש מכונית עירונית ייחודית למדי, כזו שיש בה את כל התכונות להפוך לאייקון מוטורי, במיוחד כאשר באופק ישנן גרסאות כגון טווינגו GT וטווינגו RS שעם המעבר להנעה אחורית, בקלות יכולות להפוך לממתק מוטורי של ממש במחיר עממי.

 

01_52fd03af9ce06
01_52fd03af9ce06
02_52fd03afc6232
02_52fd03afc6232
03_52fd03afebbc4
03_52fd03afebbc4
1200-800-0c36ce640650e7b126743e59
1200-800-0c36ce640650e7b126743e59
1200-800-07d8850385dd1fd7cde681af
1200-800-07d8850385dd1fd7cde681af
1200-800-2dd7b7aa7bbd4f3ad9799286
1200-800-2dd7b7aa7bbd4f3ad9799286
1200-800-4bbfc2c943e1ae2fcc7d80d5
1200-800-4bbfc2c943e1ae2fcc7d80d5
1200-800-9eeecd707f950749e350395e
1200-800-9eeecd707f950749e350395e
1200-800-43582f07346938af90bf57d0
1200-800-43582f07346938af90bf57d0
1200-800-3593433af4a7a79b7ceb6afe
1200-800-3593433af4a7a79b7ceb6afe
1200-800-bc51b53079a14f0d80b83b20
1200-800-bc51b53079a14f0d80b83b20
1200-800-cd9b73dca5eb8c4ed59e6255
1200-800-cd9b73dca5eb8c4ed59e6255
1200-800-ce034e5c83d23404da2a1169
1200-800-ce034e5c83d23404da2a1169
1200-800-eeff3550f2e09cda36b9fc03
1200-800-eeff3550f2e09cda36b9fc03
renault_twingo_13
renault_twingo_13
renault_twingo_14
renault_twingo_14
renault_twingo_15
renault_twingo_15
renault_twingo_16
renault_twingo_16
renault_twingo_17
renault_twingo_17
dsf-223
dsf-223
Twingo--cup-holder
Twingo--cup-holder
twingo-2014-12
twingo-2014-12
Twingo-seats
Twingo-seats
twingo-steering-wheel-2
twingo-steering-wheel-2
Twingo-steering-wheel
Twingo-steering-wheel
_DSF2412
_DSF2412
_DSF2416
_DSF2416
_DSF2419
_DSF2419
twin-r-d
twin-r-d
Renault-Twingo-14
Renault-Twingo-14
Renault-Twingo-15
Renault-Twingo-15
Renault-Twingo-16
Renault-Twingo-16
Renault-Twingo-17
Renault-Twingo-17
Renault-Twingo-18
Renault-Twingo-18
Renault-Twingo-19
Renault-Twingo-19
Renault-Twingo-24
Renault-Twingo-24
Renault-Twingo-25
Renault-Twingo-25
Renault-Twingo-26
Renault-Twingo-26
Renault-Twingo-39
Renault-Twingo-39
Renault-Twingo-40
Renault-Twingo-40

תגיות: רנו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.