רנו טווינגו החדשה שפותחה בשת"פ עם מרצדס, תציע הנעה אחורית, עיצוב שובב והבטחה להנאה מנהיגה.
רנו, חשפה אתמול (יום ה') לראשונה את הטווינגו 2014 החדשה, דור שלישי למכונית העירונית של רנו שלראשונה, תוצע במרכב חמש דלתות האצ'בק ולא שלוש דלתות האצ'בק כפי שהיה בשני הדורות האחרונים של הדגם. המעבר למרכב חמש דלתות פרקטי יותר, הוא עוד החלק המינורי בשינויים שנעשו בדגם שכן כפי שהדור הראשון של הדגם שהוצג ב-1992 היה מהפכני בתכנונו, הדור השלישי והחדש מהפכני לא פחות עם המעבר למנוע אחורי והנעה אחורית.
המעבר למנוע אחורי, הוא תוצאה של פיתוח הטווינגו החדשה בשיתוף פעולה מלא עם מרצדס שבמקביל, פיתחה את הדור הבא של הסמארט (ForTwo ו-ForFour) שתחלוק עם הטווינגו את הפלטפורמה והמנועים. הרעיון למעבר למנוע אחורי, בכדי ליצור מכונית עירונית מהפכנית ו"שמחה לנהיגה", נרקם עוד ב-2008 כאשר מהנדסי רנו החלו לתכנן את הדור השלישי של הטוויגו. השותפה הטבעית למהלך,שהוא לא זול כלל וכלל, הייתה מרצדס שהסמארט העירונית שלה התבססה תמיד על מנוע אחורי. בשנת 2010, חתמו החברות על הסכם פיתוח משותף, הסכם שאף הורחב לאחרונה.
המעבר למנוע אחורי, יאפשר לטווינגו החדשה להציע ניהוג "קל רגליים" וזריז עם יכולת תמרון קלילה בתנועה עירונית בזכות רדיוס סיבוב קטן יותר. לפי רנו, השימוש במנוע קטן בהתקנה אחורית (0.9 ליטר שלושה צילינדרים Tce) יחד עם מיקום הגלגלים בקצות המרכב, מאפשרים לקבל נפח תא נוסעים גדול במיוחד על מידות קטנות. רנו לא מספקת תמונות של תא הנוסעים או פרטים טכניים על הדגם, את זה היא תעשה רק בתערוכת ז'נבה הנפתחת בעוד שלושה שבועות.
העיצוב השובב של הטווינגו החדשה, נעשן על הקונספט Twin'Z שהוצג באפריל 2014 כקדימון לטווינגו החדשה. את ההשראה לעיצוב הקונספט והטווינגו החדשה, רנו לקחה מאחד מדגמי העבר המצליחים ביותר של רנו,ה-רנו 5, שבשעתה נחשבה לסופרמיני וכיום הייתה נחשבת למכונית עירונית.
אין ספק שעם הטווינגו החדשה, לרנו יש מכונית עירונית ייחודית למדי, כזו שיש בה את כל התכונות להפוך לאייקון מוטורי, במיוחד כאשר באופק ישנן גרסאות כגון טווינגו GT וטווינגו RS שעם המעבר להנעה אחורית, בקלות יכולות להפוך לממתק מוטורי של ממש במחיר עממי.