הונדה S660 היא מכונית רודסטר קטנה במיוחד, פחות מ-3.4 מטר, עם מנוע מרכזי 64 כ"ס והנעה אחורית ומיועדת נכון לעכשיו לשוק היפני בלבד.
היא הוצגה כקונספט לפני כשנתיים בתערוכת טוקיו והיום (ב'), הונדה חשפה ביפן את גרסת הייצור של הרודסטר הונדה S660, מכונית שכל תכליתה היא הנאה מנהיגה באריזה קטנה ולא יקרה יחסית – 16,500 דולר ביפן.
הונדה S660 היא רודסטר עם מנוע מרכזי/אחורי והנעה אחורית כאשר הכוח אל הגלגלים מאחור מספק מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח 660 סמ"ק שפותח במיוחד עבור הדגם. למנוע הספק מרבי של 64 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 10.6 קג"מ ב-2,600 סל"ד. הכוח אל הגלגלים מאחור עובר דרך תיבת 6 הילוכים ידנית (ישנה אופציה לתיבת CVT רציפה) ולפי הונדה, צריכת דלק של הדגם עומדת על 21.2 ק"מ לליטר.
הונדה S660 שייכת לסגמנט מכוניות ה"קאי" (Kei) ביפן וזו הסיבה שלמנוע, בהתאם לתקנות המחייבות, הספק מרבי של 64 כ"ס בלבד. השייכות לסגמנט זה מחייבת גם מידות קטנות (אורך של פחות מ-3.4 מטר) וכתוצאה מכך לדגם מידות קטנות יותר ממכונית עירונית ממוצעת בישראל עם אורך של 3,395 מ"מ, רוחב של 1,475 מ"מ, גובה של 1,180 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,285 מ"מ. תא מטען אין בדגם, למעט מקום לתיק ייעודי עבור אחסון גג הבד הניתק בקדמת הרכב.