2022 מאזדה CX-50
מאזדה CX-50.
2022 מאזדה CX-50
מאזדה CX-50.

מאזדה חושפת קרוסאובר חדש למותג, מאזדה CX-50, המיועד לשוק הצפון אמריקאי בלבד. מאזדה CX-50 הוא סוג של אלטרנטיבה קשוחה יותר למאזדה CX-5 ולפי מאזדה הדגם "פותח במיוחד עבור השוק הצפון אמריקאי בכדי לספק מענה לאורך החיים האקטיבי חובב טיולי השטח של אזור זה".

 

פרסומת eurodrive
פרסומת eurodrive

בשלב זה מאזדה מספקת רק פרטים חלקיים על הדגם. המראה אולי קשוח אך מאזדה CX-50 לא תוכנן להיות רכב עם יכולת שטח של ממש אלא רכב שיאפשר לרוכשים שלו לרדת בבטחה מהכביש בלי לדאוג לפגיעה בגחון באמצעות מרווח גחון גבוה מזה של מאזדה CX-5 או להיתקע בבוץ בזכות מערכת הנעה כפולה i-Activ AWD המוצעת בדגם כסטנדרט וכוללת מצבי נהיגה שונים, ביניהם מצב שטח ונגרר. "מרבית הרוכשים מבלים את עיקר זמנם על הכביש ורק את ה-15-30 הקילומטרים האחרונים עם נוהגים בשטח ליעד הסופי".

 

2022 מאזדה CX-50
מיועד בעיקר לשביל.

מאזדה CX-50 ישווק עם אותן יחידות הנעה של מאזדה CX-30 (לשוק האמריקאי), מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי בהספק של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 25.7 קג"מ ומנוע 2.5 ליטר טורבו בהספק של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 44.2 קג"מ. בשלב מאוחר יותר מאזדה תשווק את הדגם גם עם מערכת הנעה היברידית עם טכנולוגיה של טויוטה.

 

תא הנוסעים של מאזדה CX-50 מדבר בשפת העיצוב המוכרת לנו משאר דגמי מאזדה אך הוא זכה לאלמנטים עיצוביים, כמו פתחי המיזוג האנכיים והבולטים, המעניקים לו מראה "קשוח" יותר המשלים את המראה החיצוני של הדגם.

 

2022 מאזדה CX-50
מראה קשוח יותר גם לתא הנוסעים.

מאזדה CX-50 הוא אחד מתוך חמישה דגמים חדשים שמאזדה הכריזה עליהם לאחרונה, זה כולל את מאזדה CX-60 חמישה מושבים ומאזדה CX-80 שבעה מושבים עבור השוק האירופי ומאזדה CX-70 ומאזדה CX-90 עבור השוק האמריקאי. דגמים אלו יהיו מבוססים על פלטפורמה חדשה והם יעשו שימוש במערכת הנעה היברידית פלאג-אין וכן במנועי השישה צילינדרים החדשים של החברה.

 

למאזדה CX-50 אורך של 4,719 מ"מ, רוחב של 1,920 מ"מ, גובה של 1,623 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,814 מ"מ, כך שמדובר בקרוסאובר גדול יותר משמעותית ממאזדה CX-5.

תגיות: מאזדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.