קיה תחל לצייד את הסיד במנוע 1.0 טורבו 120 כ"ס אשר יחליף את מנוע ה-1.6 ליטר, יחד עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים.
קיה חושפת היום (ו') את קיה סיד GT ליין, אשר מעבר לעבודה שהיא גרסה נוספות לסיד, היא מסמלת את עתיד יחידות ההנעה של דגמי קיה השונים, כולל כמובן הסיד הרגילה והמוכרת הצפויה להיות מוצגת בגרסה מעודכנת ומחודשת בתערוכת ז'נבה הקרובה.
גרסת ה- GT ליין, המעוצבת בהשראת הסיד/פרו-סיד GT ותוצע בכל גרסאות המרכב של הסיד, מצוידת במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם הזרקת דלק ישירה T-GDI המייצר בדגם הספק מרבי של 120 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-17.5 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. מנוע זה יחליף בהדרגה את מנוע ה-1.6 ליטר GDI המוכר מהסיד ומדגמים רבים נוספים של המותג. בקיה לא מציינים את נתוני צריכת הדלק, אך מציינים שמנוע זה לבדו מציע שפור של 10-15 אחוז בצריכת הדלק לעומת מנוע ה-1.6 ליטר.
בנוסף למנוע החדש, קיה מנצלת את הצגת הסיד GT ליין לחשוף גם את תיבת ה-7 הילוכים כפולת מצמדים DCT החדשה של קבוצת יונדאי/קיה. תיבה זו תחליף את תיבת ה-6 הילוכים DCT המשרתת כיום את הסיד. התיבה החדשה מסוגלת לטפל במומנט מרבי של עד 30.6 קג"מ ולפי קיה, היעד שהוצב בפיתוח התיבה הוא שיפור של 3-5 אחוז בביצועים ו- 5-7 אחוז בצריכת הדלק.
מנוע ה-1.0 טורבו ישודך בסיד GT ליין לתיבת 6 הילוכים ידנית, אך בהמשך הוא ישודך גם לתיבת ה-DCT-7 החדשה. קיה תחל לשווק את גרסת ה-GT ליין החל מסוף הרבעון האחרון של 2015, מה שאומר שרק החל מ-2016 נוכל למצוא את מנוע ה-1.0 טורבו החדש בסיד הרגילה ובדור הבא של הריו.
נהגי המוניות ישמחו לשמוע שקיה עדכנה בנוסף גם את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל CDRi של הדגם לטובת עמידה בתקן הזיהום אירו 6. המנוע המחודש מייצר הספק מרבי של 133 כ"ס, לעומת 128 כ"ס, ומומנט מרבי של 29 קג"מ לעומת 27 קג"מ. מנוע זה משודך גם לתיבת ה-DCT-7 החדשה בנוסף לתיבת 6 הילוכים ידנית.