גם בקיה מעדכנים מחירים כאשר דגמי הבנזין התייקרו בין 500-2000 שקל ודגמי הדיזל התייקרו משמעותית, עד 10,000 שקל בריו דיזל לדוגמה.
טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מעדכנת גם היא את מחירון אוגוסט 2013 עקב השינוי במיסוי הירוק שנכנס לתוקפו בתחילת החודש. דגמי הבנזין של קיה, רושמים עלייה מתונה במחיר אך דגמי הדיזל לעומת זאת, רושמים עלייה חדשה של אלפי שקלים במחיר.
הדגמים קיה סיד, קיה פרו סיד, פיקנטו ספורט (3 דלתות) והגרסאות הידניות של הריו, שומרים על מחירים כבעבר. קיה פיקנטו בדגמי החמש דלתות רושמת עלייה קלה של 500 שקל לדגם הידני ועד 1,400 שקל לדגם האוטו'. קיה ריו בגרסאות האוטומטיות רושמת עלייה של 2000 שקל.
קיה סיד סטיישן התייקרה ב-900 שקל וקיה פורטה, בכל הגרסאות, התייקרה ב-1000 שקל. האופטימה רושמת עלייה של 2,000 שקל בדגם הבנזין והקארנס החדש מתייקר בכ-1,500 שקלים. קיה ספורטאז' רושם עלייה של 1,500 שקלים בכל הגרסאות.
אם דגמי הבנזין מציגים עלייה מתונה כמו אצל כל המתחרות, בדגמי הדיזל של קיה, גם כאן כמו אצל המתחרות, משרד האוצר השיג את היעד לחיסול השוק הפרטי של דגמי הדיזל כך שרק מוניות או כאלו שנוסעים עשרות אלפי קילומטרים בחודש ישתלם להם להחזיק דיזל.
קיה סיד דיזל לדוגמה התייקרה ב-9,000 שקל ומחירה החדש עומד על 140,000 שקל, קיה ריו דיזל ידנית התייקרה ב-10,000 שקל ומחירה החדש עומד על 127,000 שקל. האופטימה דיזל התייקרה ב-8,000 שקל ואילו הסורנטו דיזל התייקר בכל הגרסאות ב-4,000 שקל.