תחום רכישת הרכב החדש בצורה מקוונת הולך ותופס תאוצה בישראל ולאחר יונדאי, מיצובישי, ניסאן, רנו, פולקסווגן, סקודה, פיג'ו, אופל, דאצ'יה וסיאט - שהייתה הראשונה להציע רכישת רכב מקוונת בישראל - גם קיה ישראל מצטרפת למהפכת הרכישה המקוונת, רק שבניגוד למותגים אחרים המאפשרים רכישה מלאה מבלי לצאת מהבית, כאן מדובר רק בהצעת מחיר דיגיטלית בלבד - בשלב זה לפחות.
הממשק פשוט, ידידותי ונוח לשימוש, ניתן להוסיף אבזור בהתקנה מקומית כגון מערכת איתור או קודן (שכרגע מקבלים כמתנה) ובסיום התהליך ניתן לשמור את ההצעה ולהשאיר פרטים להשלמת הרכישה מול סוכן. הצעת המחיר כוללת גם הנחה ממחיר המחירון, קיה פיקנטו 1.25 ליטר EX, לדוגמה, מוצעת במחיר אונליין של 79,900 שקל במקום 82,900 שקל מחיר המחירון ובנוסף כאמור, תקבלו גם התקנה של קודן מתנה.
השנה ימכרו מספר של כמה אלפי יחידות (בודדות) דרך ערוץ המכירה הזה, מספר זניח לעומת המכירה הפרונטלית המסורתית אך אין ספק שהיבואנים נחושים לעשות שימוש משמעותי בערוץ המכירה (גם הקורונה תרמה לכך) והם עדיין לומדים את התמריצים הנדרשים בכדי שהצרכן יבחר בערוץ הזה וידלג על ביקור באולם התצוגה הפיזי.