קאדילק חושפת רשמית את מכונית הסאלון החדשה שלה ה-XTS שתתחרה במרצדס E קלאס ואודי A6.
קאדילק XTS, מכונית הפאר/סאלון החדשה של קאדילק נחשפת רשמית לקראת תערוכת לוס אנג'לס הנפתחת היום (ד'). כמו בדגם ה-CTS הנמצא בין ב.מ.וו סדרה 3 לסדרה 5, גם דגם ה-XTS מתחרה על הקו הדק בין ב.מ.וו סדרה 5 לסדרה 7. קאדילק XTS מחליפה שני דגמים בקאדילק, את ה-STS ו-DTS.
לקאדילק XTS החדשה, מידות קצת מוזרות, בעוד האורך נפרש של 5,131 מ"מ (ארוכה יותר ממרצדס S קלאס), בסיס הגלגלים עומד על 2,837 מ"מ, קצר ב-43 מ"מ מבסיס הגלגלים של ה-CTS הקטנה יותר. למרות זאת, בקאדילק מציינים שמרווח הברכיים מאחור עומד על 101 ס"מ שזה כ-10 ס"מ יותר מ-ב.מ.וו סדרה 5 ו-5 ס"מ יותר מאודי A6. שאר המידות של ה-XTS עומדות על 1,851 מ"מ אורך ו-1,501 מ"מ גובה ונפח תא המטען עומד על 509 ליטר, מה שאומר שהיא כבר פחות אידאלית למפיונרים כמו ה-DTS, עם מקום לגופה וחצי ולא לשלושה.
גולת הכותרת של ה-XTS החדשה, זו מערכת המולטימדיה והמידע החדשה של קאדילק CUE, המבוססת על לוח מחוונים שהוא מסך LCD אחד גדול, הכיוון אליו הולכת התעשייה וכי שנראה במרצדס S קלאס החדשה שתוצג. על מערכת CUE ניתן לקרוא בכתבה בקישור.
קאדילק XTS, מוצעת עם הנעה קדמית! או הנעה כפולה Haldex עם דפירנציאל מוגבל החלקה אחורי אלקטרונית המחלק את הכוח בין הגלגלים מאחור בהתאם למצב האחיזה. קאדילק מציידת את הXTS כסטנדרט במערכת מתלים אדפטיבית הנקראת בקאדילק MRC.
עם תחילת שיווקה במחצית הראשונה של 2012, קאדילק XTS תוצע עם יחידת הנעה V6 אחת עד להגעתם של דגמים היברידיים ו-V8 חזקים יותר. מנוע ה-V6 מלפנים בנפח 3.6 ליטר, מייצר הספק של 300 כ"ס ב-6,800 סל"ד ומומנט מרבי של 35.6 קג"מ ב-5,300 סל"ד. את המנוע שידכה קאדילק לתיבת שישה הילוכים אוטומטית עם תפעול ידני.
קאדילק XTS תשווק עם מספר של מערכות בטיחות (לפי רמת הגימור): התראה על סטיה מנתיב ונקודות מתות, התראה על התנגשות מלפנים ומאחור, תצוגה עילית צבעונית, מערכת בלימה אוטומטית במקרה של סכנת התנגשות ללא התערבות הנהג ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית. ה-XTS תוצע עם חישוקי 19 ו-20 אנץ' ובלמי ברמבו כסטנדרט.