קאדילק CTS החדשה תוצע בישראל עם מנוע 2.0 טורבו 272 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטו' ובשתי רמות גימור.
קאדילק ישראל משיקה היום (ה') את ה-CTS החדשה לשנת 2014, מכונית הסאלון של קאדילק המתחרה בסדרה 5 של ב.מ.וו ומרצדס E קלאס. ה-CTS החדשה תוצע בישראל עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 272 כ"ס המוכר מה-ATS, בשתי רמות גימור ובמחירים של 360-390 אלף שקל.
קאדילק CTS החדשה שהוצגה לפני קרוב לשנה, תוכננה מחדש מהיסוד בכדי שתוכל להציע יכולות דינמיות שיציבו תחרות של ממש למתחרות מגרמניה ובמיוחד, לסדרה 5 של ב.מ.וו. CTS החדשה מבוססת על פלטפורמה מוארכת של קאדילק ATS והיא צמחה משמעותית במידותיה לעומת הדגם היוצא עם אורך של 4,966 מ"מ (127 מ"מ +), רוחב של 1,833 מ"מ (11 מ"מ -), גובה של 1,454 מ"מ (19 מ"מ -) ובסיס גלגלים של 2,911 מ"מ (31 מ"מ +).
למרות הגידול במידות ותוספת אבזור, בזכות שימוש נרחב באלומיניום היא קלה יותר מהדגם היוצא בכ-100 ק"ג ועם משקל בסיס של 1,640 ק"ג, היא קלה יותר מרוב המתחרות הישירות שלה. נפח תא המטען כבר לא מתאים לשלוש גופות כמו באמריקאית קלאסית אלא קטן למדי ובעל נפח של 388 ליטר, פחות מכל משפחתית ממוצעת.
קאדילק CTS משווקת בעולם עם 3 מנועים בהספקים של 272 כ"ס עד- 420 כ"ס ממנוע 3.6 ליטר V6 טורבו, בישראל כאמור יוצע הדגם (נכון לעכשיו) רק עם מנוע הבסיס: 2.0 ליטר טורבו בהספק של 272 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 40.77 קג"מ בין 1,700-5,500 סל"ד. קאדילק עדיין לא פרסמה את נתוני הביצועים של הדגם אך נתון התאוצה צפוי לעמוד על 6.1 שניות 0-100 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 11.9 ק"מ לליטר.
בתחום האבזור, כל הדגמים מצוידים במערכת CUE של קאדילק הכוללת מסך מרכזי "8, קישורית BT עם תפעול קולי, כניסות USB+AUX ולכרטיסי SD, מערכת בקרת שיוט מתקדמת, העברת הילוכים מגלגל ההגה, 11 רמקולים של Bose, מושב נהג ונוסע עם כיוון חשמלי (שונה בין רמות הגימור), 10 כריות אוויר, בלם יד חשמלי, התנעה מרחוק, חיישני גשם, מערכת בקרת קלים דו אזורית ועוד.
רמת הגימור PREMIUM הגבוהה ביותר כוללת, בין היתר: 13 רמקולים במקום 11, לוח מחוונים דיגיטלי שהוא מסך "12.3 עם אפשרות לתצוגה משתנה לפי בחירת הנהג, תצוגה עילית, מערכת בקרת אקלים תלת אזורית - נהג+נוסע ולאחור, ריפודי עור, מערכת חניה אוטו', מערכת התראה מפני התנגשות, התראה על סטיה מנתיב הנסיעה, אורות נסיעה אוטו', התרעה על תנועה חוצה מאחור ושטח מת ועוד.