עם 640 כ"ס ו- 3.8 שניות 0-100 קמ"ש, 2016 קאדילק CTS-V לא רק מהירה כמו שד אלא זולה בלא פחות מ-400,000 שקל מהמתחרה הישירה ב.מ.וו M5.
קאדילק ישראל, ממשיכה להרחיב את היצע דגמי הביצועים של מותג היוקרה האמריקאי ומשיקה עתה בישראל את קאדילק CTS-V החדשה, גרסת הביצועים המרשימה של מכונית הסאלון של קאדילק המתחרה ב-M5 של ב.מ.וו, ב-RS6 של אודי ועוד.
שלא כמו השתיים האחרונות הנושאות תג מחיר ישראלי של מעל למיליון שקל, קאדילק CTS-V נושאת תג מחיר של 620,000 שקל – מחיר שובר שוק כמו מחירה של ה- ATS-V שהושקה מוקדם יותר השנה.
המחיר לא בא על חשבון ביצועים או אבזור, קאדילק CTS-V לא רק קלה מהמתחרות שלה עם משקל כולל של 1,880 ק"ג (M5 לדוגמה שוקלת 1,945 ק"ג), היא גם בעלת המנוע החזק בסגמנט כיום שהושאל ישירות מהקורבט: LT4 V8 בנפח של 6.2 ליטר עם מגדש על המייצר הספק מרבי של 640 כ"ס ומומנט מרבי של 87.1 קג"מ.
המנוע בדגם משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית – כמו בקורבט. תחנת הכוח הזו מספיקה בכדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות והיא תעשה זאת עד למהירות מרבית של 321 קמ"ש.
בנוסף לכך, הדגם מצויד כסטנדרט בבולמים אדפטיביים (Magnetic Ride) עם אפשרות בחירה מבין 4 מצבי כיול שונים השולטים גם על תיבת ההילוכים, בקרת היציבות, המנוע ותגבור ההיגוי. מאחורי חישוקי ה-”19, הלבושים בצמיגי מישלין סופר-ספורט פיילוט, מסתתרים בלמים מתוצרת ברמבו.
בתא הנוסעים, יאחזו את הנהג מושבי ספורט של ריקארו עם 16 אפשרויות כיוון. בצד הנוחות, לרשות הנהג מסך "12.3 מרכזי עבור מערכת המולטימדיה והמידע CUE יחד עם אפשרות לתצוגה עילית על השמשה הקדמית כולל הצגת וידאו של נתוני הנהיגה בזמן אמת. המערכת משולבת ב- CarPlay אפל לטובת סנכרון מלא עם מכשירי אייפון וטעינת המכשיר הסלולרי מתבצעת דרך משטח הטענה אלחוטי בקונסולה המרכזית. בנוסף לכך ניתן למצוא גם בקרת שיוט מתקדמת, מערכת חניה אוטו' ועוד.