זיקר 001 אמנם נחתה בישראל רק לפני דקה, כלומר בינואר השנה, אך מדובר בדגם שהוצג לראשונה באפריל 2021 כדגם הראשון של מותג זיקר. אמנם גם במקרה זה מדובר בעדכון מוקדם יחסית, אך בעולם הרכב החשמלי הסיני שטס קדימה ומשתנה במהירות, אי אפשר להשאיר מאחור ולכן בעוד מספר ימים זיקר תשיק בסין מתיחת פנים מקיפה לדגם.
העדכון לדגמי 2024 של זיקר 001 מקיף מאוד וכולל מגוון רחב של שדרוגים, גם בתחום יחידות ההנעה של הדגם. אחד השדרוגים המשמעותיים הוא מעבר לתמיכה ב-800V במקום 400V בדגם הנוכחי והמשמעות היא, בין היתר, יכולת טעינה מהירה יותר בהספק של עד 360kW, זאת לעומת עד 200kW בדגם הנוכחי. בפועל זה אמור לקצר את זמן הטעינה המהירה מ-28 דקות לאזור ה-15 דקות.
זיקר 001 המחודשת תזכה גם למנועים חשמליים חדשים, זה האחורי יהיה בהספק מרבי של 422 כ"ס לעומת 272 כ"ס בדגם הנוכחי ובגרסת ההנעה הכפולה ההספק המשולב יעמוד על 789 כ"ס לעומת 544 כ"ס בדגם הנוכחי.
העיצוב החיצוני לא השתנה מהותית, אך הוא שואל מספר אלמנטים עיצוביים ישירות מגרסת הביצועים זיקר 001 FR, במיוחד בכל הקשור לעיצוב החדש של הפגושים מלפנים ומאחור המעניקים לדגם מראה דינאמי יותר.
השינויים בתא הנוסעים משמעותיים יותר גם אם למעשה כבר פגשנו את מרביתם בדגם FR. הגימורים לאורך הדשבורד והדלתות הוחלפו כדי להעניק לתא הנוסעים מראה נקי ומודרני יותר, כך גם ההסרה של ידיות פתיחת הדלתות, הפתיחה חשמלית כעת בסגנון טסלה. משענות היד בדלתות הורחבו בחלקן האחורי וממשק השליטה על החלונות הוחלף גם הוא בכזה עם מראה אלגנטי ומודרני יותר - כמו בשאר דגמי זיקר העדכניים.
השינויים עוד רבים וכוללים, לדוגמה, גלגל הגה חדש עם כפתורים פיזיים במקום משטחי מגע, עיטוף אלקנטרה למשטח הטעינה האלחוטי, עיצוב חדש ונקי יותר ללוח המחוונים הדיגיטלי, תפירה חדשה למושבים, תוספת של רמקולים בקורות A הקדמיות ובמושבים לטובת חווית סאונד עשירה יותר, ממשק חדש למערכת המולטימדיה ועוד. מערך הבטיחות עודכן גם הוא (על בסיס מובילאיי) עם תוספת של חיישן LiDAR.