למרות שהדגם ייכנס לפס הייצור רק בעוד כשנה, פיסקר הציגה בתערוכת לוס אנג'לס את גרסת הייצור של ה- אושן (Ocean), הקרוסאובר החשמלי היוקרתי הראשון של המותג החדש/ישן הזה. ההצגה המוקדמת הזו נועדה פשוט בכדי להכניס כסף לקופת להחברה, פטנט שיצרני הרכב למדו מטסלה שנוהגת לאסוף הזמנות מוקדמות הרבה לפני תחילת המסירות בכדי לממן חלק מפעילות המותג ובכדי להבין את מידת ההתעניינות בדגם.
פיסקר אושן הוא קרוסאובר גדול יחסית עם אורך של 4,775 מ"מ, רוחב של 1,995 מ"מ, גובה של 1,632 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,921 מ"מ, כך שמבחינת גודל פיזי לפחות הוא מתחרה בדגמים כגון מרצדס EQC, ב.מ.וו iX3, טסלה מודל Y ועוד. האושן מבוסס על פלטפורמה ייעודית לרכב חשמלי והייצור של הדגם ייעשה באירופה ע"י מגנה שטייר האוסטרית, החברה המייצרת רכבים עבור לא מעט יצרנים אירופאים - ב.מ.וו Z4 וטויוטה סופרה לדוגמה מיוצרות כיום ע"י מגנה שטייר.
פיסקר מתכננת לשווק את האושן במספר דגמים: דגמי בסיס (אושן ספורט במחיר של $37,990) עם הנעה קדמית בהספק של 275 כ"ס, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.4שניות וטווח נסיעה של 440 ק"מ בתקן WLTP (או 402 ק"מ בתקן EPA האמריקאי). מעל דגם זה נמצא דגם אושן אולטרה ($49,999) עם הנעה כפולה בהספק כולל של 540 כ"ס, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות וטווח נסיעה של 610 ק"מ (547 ק"מ EPA).
הדגם הבכיר, אושן אקסטרים ($68,999) אשר יהווה את הבסיס לדגם השקה מיוחד, מצויד בהנעה כפולה בהספק כולל של 550 כ"ס, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.8 שניות וטווח נסיעה של 630 ק"מ (563 ק"מ EPA). דגם הבסיס מצויד בסוללות LFP (כמו במודל 3 הבסיסית) של CATL והדגמים הבכירים מצוידים בסוללות NMC, גם הן של CATL. רוכשי הדגם יוכלו להוסיף גג סולארי שלפי החברה מוסיף לדגם טווח של 3,219 ק"מ בשנה.
פיסקאר ציידה את הדגם בטכנולוגיית V2L כך שניתן לחבר את הרכב ישירות למערכת החשמל של הבית למקרה שלה פסקת חשמל לדוגמה, להטעין רכב חשמלי אחר או סתם להפעיל ציוד חשמלי. בכלל, פיסקר ציידה את הדגם בלא מעט אבזור וטכנולוגיה כבר החל מרמת הגימור הבסיסית כגון דלת תא מטען חשמלית, שקע חשמל חיצוני,שימוש בסלולרי כמפתח הרכב והפעלה אוטומטית של פרופיל נהג, שליטה מרחוק על הרכב באמצעות אפליקציה (טעינה, איתור, הפעלת בקרת אקלים ועוד) עדכוני OTA, חלון גג פנורמי, מראה מרכזית מבוססת מצלמה ועוד. ברמות הגימור הגובות נמצא גם חלון חשמלי לדלת תא המטען וחלונות הצד הקטנים מאחור, מערכת סינון אוויר מתקדמת, מערכת שמע עם 16 רמקולים, תאורת אווירה מורחבת, מצב "לימוזינה" המאפשר לנוסעים מאחור שליטה על השמע והמיזוג באמצעות מסך מגע ועוד.
מרבית החומרים המרכיבים את תא הנוסעים הנאה של הדגם הם חומרים ממוחזרים ממקור של גומי, רשתות דייג, חולצות ועוד. במרכז הדשבורד נמצא מסך מגע אנכי בגודל "17.1 אותו ניתן להעביר למצב אופקי כאשר הרכב לא בתנועה לטובת צפייה בתוכן או כקונסולת משחקים - מצב הוליווד. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בין חישוקי "20 עם חיפוי מחומרים ממוחזרים וצמיגים "ירוקים" או בחישוקי "22 עם צמיגים מכווני ביצועים, בשני המקרים מדובר בצמיגים של ברידג'סטון שפותחו במיוחד עבור הדגם.
בכל גרסאות הדגם נמצא מגוון רחב של מערכות בטיחות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, מערכת יציאה בטוחה, מצלמת 360 מעלות, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב, אור גבוה אוטומטי, מערכת חניה אוטומטית, 8-10 כריות אוויר בהתאם לשוק היעד, ניטור שטח מת, מעבר נתיב אוטומטי בלחיצה את האיתות, בקרת ערנות נהג, זיהוי תמרורים ורמזורים ועוד.
לפי פיסקר, בנובמבר 2022 היא תחל במסירות של 5000 יחידות השקה הראשונות ובמהלך שנת 2023 היא תחל במסירת שאר גרסאות הדגם. השירות לרכב יהיה במבנה דומה לזה של טסלה, עם שירות נייד או מרכזי שירות והכל כמובן מתופעל באמצעות אפליקציה. בשנת 2023 פיסקר מתכנן להשיק מכונית סדאן חשמלית במחיר נגיש של $30,000, בשיתוף פעולה עם ענק האלקטרוניקה הסיני פוקסקון (המייצר את מערכת המולטימדיה של האושן). במסגרת הצגת גרסת הייצור של הדגם, פיסקר ציינה כי לדגם כבר נרשמו כ-19,000 הזמנות מוקדמות (הפקדה של $250) וכי בחברה שאופים לייצר כ-50,000 יחידות מהדגם במהלך שנת 2023.
לא שכחנו שאנחנו חייבים לכם הסבר על היותו של המותג חדש/ישן אז הנה הסיפור בקצרה. בשנת 2011 פיסקר אוטומוטיב החלה בשיווק מכונית הפלאג-אין היוקרתית 'פיסקר קארמה' אותה היא הציגה כקונספט עוד בשנת 2008. את פיסקר אוטומוטיב ייסד הנריק פיסקר, מעצב רכב נודע שבין העיצובים הרשומים על שמו ניתן למצוא את ב.מ.וו Z8, אסטון מרטין DB9 ועוד. לאחר מגוון בעיות עם הסוללה של הדגם, שדרשו ריקול, ספק הסוללות היחיד של הדגם הכריז על פשיטת רגל דבר שהוביל לבסוף את פיסקר אוטומוטיב להכריז בעצמה על פשיטת רגל בשנת 2013. באופן אבסורדי, מי שרכשה את החברה ואת הזכות לשם קארמה היא לא אחרת מחברה סינית גדולה שהייתה בעלת החברה שסיפקה לקארמה את הסוללות (A123) שהובילו לפשיטת הרגל של פיסקר אוטומוטיב. חברה זו השיקה בשנת 2016 גרסה מחודשת לדגם הנקראת קארמה רברו.
מפה לשם, בשנת 2016 הנריק פיסקר הקים חברה חדשה על שמו והאושן המוצג כעת בגרסת ייצור הוא הדגם הראשון של החברה.