פיג'ו חוזרת למרוץ פייקס פיק עם ה-208 T16 בעלת הספק של 875 כ"ס ומשקל של 875 ק"ג וסבסטיאן לואב מאחורי ההגה.
הפעם האחרונה שפיג'ו השתתפה במרוץ נגד השעון פייקס-פיק האמריקאי, זה היה כאשר ה-405 עוד הייתה בחיים. הפעם, לכבודה של ה-208 החדשה, פיג'ו חוזרת למרוץ המפורסם (30.07.2013) עם ה-208 T16 ועם סבסטיאן לואב, אלוף הראלי הבלתי מעורער, מאחורי ההגה.
בכדי לצלוח את הטיפוס באוויר הדליל מגובה של 2,862 מטר ל-4301 מטר מעל פני הים ובכדי לצלוח את עשרות הפניות ההדוקות, ה-208 TI בעלת הספק של 875 כ"ס על משקל של 875 ק"ג, הנעה כפולה וחבילה אווירודינמית נרחבת שאי אפשר לפספס עם הכנף עצומת הממדים מאחור באורך של 2 מטר.
למרות השם 208, הקשר בינה לבין המכונית הסדרתית רופף למדי ורוב המכלולים נלקחו מפיג'ו 908 המשתתפת במרוץ 24 השעות של לה-מאן. המנוע המוצב במרכז הרכב מאחורי הנהג, הוא מנוע V6 כפול מגדשי טורבו בנפח של 3.2 ליטר המייצר הספק של 875 כ"ס ומומנט מרבי של 90 קג"מ. הוא משודך לתיבת 6 הילוכים סינקוונסיאלית ומספק תאוצות לא פחות ממדהימות עם 1.8 שניות 0-100 קמ"ש, 4.8 שניות ל-200 קמ"ש ועד למהירות המרבית של 240 קמ"ש תאלצו להמתין עוד 2.2 שניות.
ה-208 T16 עם לואב מאחורי ההגה צפויה לקבוע שיא למסלול שלראשונה הוא 100% אספלט ללא קטעי כורכר כלל. השיא האחרון למסלול פייקס-פיק אשר היה בחלקו סלול ובחלקו כורכר, נקבע לפני שנתיים ע"י נובוהירו "מונסטר" טאג'ימה בן ה-61 עם זמן של 9 דקות ו-15 שניות.