פורשה מציגה את המספרים הסופיים של ה-918 ספיידר: 2.6 שניות 0-100 קמ"ש ורק 19.9 שניות 0-300 קמ"ש.
רגע לפני המסירה ללקוחות הראשונים, פורשה מבצעת שיפור עמדות מול הפרארי לה פרארי והמקלארן P1 והיא חושפת היום (יום ב') את נתוני הביצועים הסופיים של ה-918 ספיידר, מכונית העל ההיברידית של פורשה, עם שיפור משמעותי בנתוני התאוצה מול מה שפורשה הציגה רק לפני חודשיים.
בקצרה: 2.6 שניות 0-100 קמ"ש (-0.2 ש'), 7.2 שניות 0-200 קמ"ש (-0.5 ש'), 19.9 שניות 0-300 קמ"ש (-2.1 ש'). השיפור הכולל במערכת ההנעה מוצא ביטוי גם בשימוש חשמלי מלא באמצעות שני המנועים החשמליים של הדגם (אחד מלפנים ואחד מאחור) עם 6.2 שניות 0-100 קמ"ש - שיפור של 0.7 שניות ועם חבילת הביצועים 'Weissach' הזמן הזה יורד ל-6.1 שניות בלבד.
נכון לעכשיו, לפחות עד שמקלארן תציג את זמן ההקפה של ה-P1, ה-918 ספיידר של פורשה היא מכונית הכביש המהירה ביותר על מסלול הנורבורגרינג עם זמן הקפה של 6 דקות ו-57 שניות.
השיפור בביצועים הושג רק באמצעות כיול שונה למערכת ההנעה ההיברידית ללא שינוי במספרים כך שההספק הכולל של המערכת עדיין עומד על 880 כ"ס ומומנט מרבי של בין 93.5-135 קג"מ. צריכת הדלק גם היא לא השתנתה ועומדת על 32.2 ק"מ לליטר בדגם הרגיל ו-33.3 ק"מ לליטר עם חבילת 'Weissach'. טווח הנסיעה החשמלי עדיין עומד על 32 ק"מ.