פולקסווגן חושפת את גרסת ה- GTX הספורטיבית למכונית הסדאן ליפטבק החשמלית שלה פולקסווגן ID7, המצטרפת אל ה- ID7 טורר GTX וה- ID3 GTX שהוצגו מוקדם יותר השנה. עם הצגתה של פולקסווגן ID7 GTX פולקסווגן משלימה היצע של חמישה דגמי GTX ספורטיביים.
מערכת ההנעה החשמלית שהותקנה בפולקסווגן ID7 GTX משלבת מנוע אחורי בהספק של 286 כ"ס ומנוע קדמי בהספק של 109 כ"ס. למערכת ההנעה הזו הספק משולב של 340 כ"ס ולפי פולקסווגן זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 5.4 שניות, זאת לעומת 6.5 שניות בדגם ID7 הנעה אחורית עם הספק מרבי של 286 כ"ס.
פולקסווגן ID7 GTX מצוידת בסוללה בקיבולת נטו של 86kWh (ברוטו 91kWh) המאפשרת לדגם טווח נסיעה של 595 ק"מ וטעינה מהירה בהספק של עד 200kW כך שטעינה של 10-80% אורכת 26 דקות. הסוללה הזו תשרת גם את דגמי ID7 Pro S הנעה אחורית הבכירים ושם היא תאפשר טווח נסיעה של עד 709 ק"מ, זאת לעומת סוללת 77kWh בדגמי ID7 Pro עם טווח נסיעה מרבי של עד 621 ק"מ.
כמו שאר דגמי ה- GTX גם כאן נמצא בולמים אדפטיביים DCC עם הנמכת מרכב צנועה של כ-10 מ"מ וכיול קשיח יותר, מושבי ספורט, עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים, תאורת IQ.LIGHT LED matrix כסטנדרט, חישוקי "20 בעיצוב ייחודי (אופציה ל-"21), תאורת אווירה עשירה, מולטימדיה "15 ועוד.
זה המקום לציין שמותג GTX היה אמור להוות את התחליף החשמלי של דגמי ה- GTI של פולקסווגן, אך גם לפולקסווגן ברור שזה עדיין לא שם ולכן היא החליטה שבעתיד היא תחזור לשימוש במותג GTI עם מכוניות חשמליות ספורטיביות באמת.