בפועל, קבוצת סטלנטיס לא אמרה מילה אחת על פיג'ו 3008 החדש, שייחשף החודש ספטמבר הקרוב, אלא רק חשפה פרטים חדשים על פלטפורמת STLA Medium שלה להנעה חשמלית, אך לאור העבודה כי פיג'ו 3008 החשמלי חדש יהיה הדגם הראשון בקבוצה להתבסס על הפלטפורמה הזו, אנחנו נחשפים למעשה אל הנתונים השונים של הדגם החשוב הזה.
פלטפורמת STLA Medium היא אחת מתוך משפחה של ארבע פלטפורמות שונות לרכבים חשמליים של קבוצת סטלנטיס, אך כפלטפורמה שתשמש את כל הדגמים העממיים בקבוצה באורכים של 4.3 עד 4.9 מטר ובסיס גלגלים של 2.7 עד 2.9 מטר זו הפלטפורמה החשובה ביותר שתשמש את מרבית דגמי הליבה של הקבוצה. שאר הפלטפורמות הן STLA Small לרכבים קטנים כגון פיג'ו 208, פלטפורמת SLTA Large לרכבים הגדולים או היוקרתיים יותר בקבוצה ופלטפורמת SLTA Frame לרכבים המסחריים והטנדרים הגדולים של הקבוצה.
פלטפורמת מידיום תשווק עם שתי סוללות שונות, אחת לדגמי ביצועים/טווח ארוך בקיבולת נטו של 98kWh שתאפשר טווח נסיעה של מעל ל-700 ק"מ, תלוי בתצורת הדגם כמובן, ואחת סטנדרטית שתאפשר טווח נסיעה של מעל ל-500 ק"מ.
פלטפורמת STLA Medium עושה שימוש בארכיטקטורת 400V כך שלדגמים המבוססים על פלטפורמה זו אין יכולת טעינה אלוטרה מהירה ולפי החברה טעינה של 20% עד 80% אורכת כ-27 דקות בקצב טעינה של 2.4kW לדקה. הדגמים שיתבססו על פלטפורמת SLTA Medium יהיו דגמים עם הנעה קדמית בלבד או כפולה עם מערכות הנעה חשמליות בהספקים של 215 כ"ס עד 385 כ"ס.
הפלטפורמה הזו, כמו שאר גרסאות פלטפורמת STLA, תוכננה להיות גמישה במיוחד כך שתוכל לשרת מגוון רחב של תצורות מרכב, כולל לדוגמה רכבי כביש-שטח של ג'יפ עם מרווח גחון של עד 22 מ"מ, כל זה לצד העבודה שזו פלטפורמה נשלטת תוכנה כל שיהיה ניתן לעדכן את כל מערכות הרכב החשמליות/דיגיטליות באמצעות עדכוני OTA.