כחודש לאחר שחשפה בתערוכת שנגחאי את דגם 08 החדש שלה, לינק אנד קו חושפת כעת את יחידת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הדגם השביעי במספר שלה, אותו היא תשווק גם באירופה לצד לינק אנד קו 01.
כמו בשאר דגמי החברה, גם בלינק אנד קו 08 הבסיס למערכת ההנעה ההיברידית הוא מנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המייצר הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ. אל מנוע הבנזין מצטרפים שלושה מנועים חשמליים כך שההספק המשולב של המערכת הזו עומד על 585 כ"ס והמומנט המשולב על 91.7 קג"מ, זה יספיק לפי החברה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.6 שניות.
לינק אנד קו התקינה בדגם סוללה גדולה במיוחד בקיבולת גבוהה יחסית של 39.7kWh, בתקן CLTC הסיני האופטימי זה מספיק לטווח נסיעה חשמלי של 245 ק"מ ועם מיכל הדלק שבדגם זה מאפשר להשיג טווח נסיעה כולל של כ-1400 ק"מ. בתקן WLTP אתם יכולים לצפות לטווח נסיעה חשמלי של כ-200 ק"מ, אולי קצת פחות.
בעוד שבאירופה רכבים חשמליים החלו להחליף רכבי פלאג-אין, בשוק הסיני רכבים מסוג זה זוכים לפופולריות שרק הולכת וגואה, BYD לדוגמה מכרה אשתקד כ-900,000 רכבים עם מערכת הנעה מסוג זה לצד מספר דומה של רכבים חשמליים מבוססי סוללות. זו הסיבה שלינק אנד קו מתמקדת רק ברכבי פלאג-אין (או רגילים עם מנועי בנזין וסיוע 48V חשמלי) זה לפחות הייעוד שלה, בשלב זה, בקבוצת ג'ילי.
עם נתונים אלו, ניתן לומר כי לינק אנד קו 08 הוא מתחרה ישיר ל- WEY קופי 01 כאשר לשני הדגמים מידות דומות, מערכת ההנעה היברידית פלאג-אין חזקה וטווח נסיעה חשמלי משמעותי - לקופי 01 טווח חשמלי של 146 ק"מ המושג באמצעות סוללה בקיבולת של 36.7kWh. את כל שאר הפרטים על לינק אנד קו 08 תוכלו לקרוא בקישור.