מדוע ג'ילי (Geely) צריכה עוד מותג פרימיום/יוקרה כאשר היא מחזיקה כבר שלושה מותגים הפונים לפלח השוק הזה? לא ברור ממש אבל כך כל תעשיית הרכב הסינית עובדת בשנים האחרונות, כנראה שהפתגם תפסת מרובה לא תפסת לא תפס בסין. מצד שני זה חלק מהיתרון של תעשיית הרכב הסינית, כאשר אתה לא מחויב לאיזו מסורת מותגית ולא צריך לשמר לקוחות קיימים, אתה חופשי לנסות ולגלות בהמשך מה פוגע.
אז תכירו את מותג גלקסי (Galaxy), מותג היוקרה החדש של ג'ילי אותה חשפה החברה בסוף השבוע האחרון באמצעות שני דגמים, אחד כבר מוכן לייצור והשני כקונספט לדגם עתידי. לא נאלץ להמתין זמן רב בכדי להכיר את הדגמים של המותג החדש שכן בכוונתה של ג'ילי להשיק לא פחות משבעה דגמי גלקסי חדשים בשנתיים הבאות, ארבעה דגמי פלאג-אין, שיחלקו מכלולים ומערכות הנעה עם דגמי וולוו, ושלושה דגמים חשמליים מלאים, שגם הם יחלקו מכלולים ומערכות הנעה עם דגמי וולוו.
הדגם הראשון של המותג החדש הוא הקרוסאובר גלקסי L7. דגם זה מצויד במערכת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה (NordThor) שלפי ג'ילי מצוידת במנוע בנזין בעל נצילות תרמית גבוהה במיוחד של 44.26%. ג'ילי מציינת כי מערכת הניהול של יחידת ההנעה מצוידת בטכנולוגיה שתאפשר חיסכון של 15% בצריכת הדלק לעומת אותה יחידת הנעה ללא המערכת הזו.
לפי גלקסי לדגם L7 צריכת דלק משולבת של 19.1 ק"מ לליטר, טווח נסיעה כולל של 1370 ק"מ ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות.
מערכת המולטימדיה של הרכב תפעל על בסיס מערכת הפעלה חדשה, Galaxy N, שרצה על שבב 8155 של קוואלקום ובחברה מבטיחים אתחול של המערכת בזמן של חצי שנייה בלבד. בנוסף לכך כל שירותי המיקום יתבססו על מערך לוויני ה- GPS של ג'ילי שפריסתו תושלם בעוד כשנתיים. מערך הלוויינים יוכל למקם את הרכב ברמת דיוק של סנטימטר, נתון שיאפשר לחברה לעשות שימוש ביכולות הזו עבור מערכת הנהיגה האוטונומית.
לצד דגם L7 גילי הציגה את הקונספט גלקסי לייט, קונספט לרכב סדאן גדול ממדים שיהווה למעשה את ספינת הדגל של המותג. גרסת הייצור של הדגם תשווק עם הנעה היברידית פלאג-אין או חשמלית מלאה. כל הדגמים של גלקסי יתבססו על פלטפורמת E-CMA שהיא גרסה חדשה של פלטפורמת CMA המוכרת מדגמים כגון וולוו XC40 אשר הותאמה לשאת ביעילות מערכת הנעה חשמלית מלאה או היברידית פלאג-אין.