יונדאי מספקת לנו עוד הצצה אל האלנטרה N באמצעות מספר תמונות טיזר חדשות לדגם, אותו יונדאי תחשוף בהמשך השנה אך בשלב זה היא עדיין לא מצהירה על מועד מסוים, גם לא מספקת לנו פרטים טכניים כלשהם.
האלנטרה N היא כמובן גרסת הביצועים הבכירה של האלנטרה החדשה והדגם הבכיר ביותר של האלנטרה. כאלטרנטיבה פחות קיצונית לדגם יונדאי מציעה את האלנטרה N ליין לה מראה ספורטיבי, כיול ספורטיבי יותר מזה של הדגמים הרגילים, מושבי ספורט ומנוע 1.6 ליטר טורבו עם 201 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים.

האלנטרה N צפויה להציג את מרבית הדברים המוכרים לנו מה- i30N המחודשת ומהקונה N שנחשף לאחרונה. זה כולל מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 280 כ"ס ומומנט מרבי של 40 קג"מ בשידוך לתיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים (מצמדים רטובים). תחנת הכוח הזו אמורה להספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש בגזרת ה-5.5 שניות.

לצד יחידת ההנעה נמצא גם בולמים אדפטיביים, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית (eLSD), מצב NGS עם גדישת יתר למשך 20 שניות המעלה את ההספק ל-290 כ"ס ומחדד את פעולת תיבת ההילוכים והמנוע עוד יותר, בורר מצבי נהיגה, מערכת פליטה ספורטיבית, מערכת בלימה משודרגת וכמובן גם כיול חד יותר למתלים ולהיגוי.