לאחר שהשיקה את הגיבלי ההיברידית, שהושקה בתחילת השנה בישראל, מזראטי מציגה את הלבנטה ההיברידית וכמו בגיבלי, לא מדובר במערכת הנעה היברידית מלאה אלא מיקרו-היברידית 48V אך בשביל מזראטי כל שימוש בסיוע חשמלי אלו חדשות גדולות ולכן היא מכנה את הדגם היברידי.
הלבנטה ההיברידית מצוידת באותה יחידת הנעה של הגיבלי, מנוע 2.0 ליטר טורבו החדש של המותג המייצר הספק מרבי של 330 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ ונעזר במערכת מיקרו-היברידית 48V המסייעת למנוע הבנזין בזמן האצה מלאה, מאפשרת את כיבוי מנוע הבנזין לזמן ממושך יותר בגלישה לעצירה או בעמידה ומאפשרת התנעה מהירה במיוחד של המנוע לאחר דימום המנוע.
המנוע הזה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה כסטנדרט ולפי מזראטי לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש. לפי מזראטי, הדגם קל יותר מדגמי הבנזין והדיזל V6 ועם חלוקת משקל עדיפה.
אתם תזהו כי מדובר בגרסה ההיברידית של הדגם בזכות צבע בגוון כחול לקליפרים, על סמל הקילשון המודבק על קורת C האחורית ובמקומות נוספים. מעבר לכך זו אותו לבנטה שזכה לפני מספר חודשים למתיחת פנים קלה הכוללת מספר עדכונים קלים כגון פנסים חדשים מאחור ועיצוב שונה במקצת לגריל הקדמי. בתא הנוסעים נמצא את מערכת המולטימדיה "10.1 החדשה של מזראטי המבוססת על אנדרואיד אוטומוטיב עם חיבור קבוע לרשת האינטרנט.