לנצ'יה תצומצם לדגם אחד בלבד, לנצ'יה אפסילון, ותשווק באיטליה בלבד רק בכדי לשמור על שם המותג.

לנצ'יה אפסילון

החולה מת, רק אף אחד לא טרח להודיע לו על כך. כן, זה היה רק עניין של זמן עד שקונצרן פיאט יסגור את מותג לנצ'יה, או לפחות לפי התוכנית החדשה של סרג'יו מרקיונה מנכ"ל פיאט-קרייזלר, לנצ'יה תשווק באיטליה בלבד, צעד שנועד לשמור על שם המותג לפני שייגזר דינו לחיים או לכניסה אל דפי ההיסטוריה.

 

כאשר פיאט רכשה את קריזלר, מרקיונה ראה מחנה משותף בין קרייזלר ללנצ'יה ובניסיון החייאה אחרון, הוא החליט להשיק שלושה דגמים חדשים למותג שהיו לא יותר מדגמי קרייזלר עם סמלי לנצ'יה מודבקים במקומות המתבקשים. ניסיון ההחייאה המביך הזה היה מיותר לחלוטין והכישלון היה ידוע מראש. בתחילת השנה החליט מרקיונה להוריד את הגזרן על דגמים אלו של לנצ'יה ובכך, לנ'ציה תישאר עם דגם אחד בלבד - לנצ'יה אפסילון שתשווק כאמור באיטליה בלבד. לקראת 2018, האפסילון הנוכחית תגיע לסוף חיי הדגם וזו כניראה תהיה הנשימה האחרונה של המותג הזה.

 

בשנתיים האחרונות, מרקיונה היה צריך להחליט איזה מותג כושל של קונצרן פיאט הוא בעל הסיכויים הטובים ביותר להצליח – אלפא רומיאו או לנצ'יה. הסיבה העיקרית ואולי היחידה שהוא בחר באלפא רומיאו זה בשל הסיכוי הגבוה יותר של המותג להצליח בשוק האמריקאי, שם המותג עדיין נהנה מסוג של תהילת עבר, בעיקר בזכות הופעה בלתי נשכחת בסרט הבוגר עם דסטין הופמן. דגמיה השונים של אלפא רומיאו שיווקו בארה"ב מאמצע שנות החמישים (אלפא ג'ולייטה ספיידר) ועד 1995 (אלפא 164).

תגיות: לנצ'יה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.