סביר להניח כי לא מעט מחובבי הדגם כבר חשבו שזה לא יקרה שכן כבר עברו 4 שנים מאז שסובארו הציגה את הדור הנוכחי של האימפרזה ועד עתה סובארו לא הציגה דור חדש לדגם הביצועים שלה סובארו WRX המבוסס על האימפרזה (גם אם סובארו מתעקשת שזה דגם נפרד). כעת, סובארו מאשרת כי היא תחשוף עוד השנה את ה- WRX החדשה וקצת לאחריה את גרסת הקצה WRX STI.
תמונת הטיזר לא חושפת יותר מידי אך קווי העיצוב הכלליים מוכרים מהאיפרזה הנוכחית וכמובן שאי אפשר לפספס את מכסה המנוע הייחודי עם כונס האוויר הענק המאפיין את דגמי WRX של סובארו. כמובן שנמצא עוד שלל אלמנטים המעניקים לדגם את המראה הספורטיבי והאגרסיבי שלו.
סובארו WRX היוצאת עשתה שימוש במנוע 2.0 ליטר טורבו ואילו ה- WRX STI עשתה שימוש במנוע 2.5 ליטר טורבו. בדור החדש שני הדגמים יעשו שימוש במנוע ה-2.4 ליטר טורבו בוקסר החדש של סובארו אותו פגשנו לראשונה באיבולטיס. לפי השמועות, בסובארו WRX ההספק המרבי יעמוד על 300 כ"ס, לעומת כ-260 כ"ס בדגם היוצא, ואילו בגרסת ה- STI ההספק המרבי יעמוד על כ-400 כ"ס, לעומת 300 כ"ס בדגם היוצא.
מה שבטוח הוא שהדגם, כמו ה- BRZ החדשה, לא יגיע לשוק האירופי בשל נושאי זיהום אוויר, לא הפסד גדול שכן גם כך השוק האמריקאי הוא השוק הגדול בעולם לדגם מחוץ לשוק היפני וזה גם המקרה עם ה- BRZ.
לפי דיווחים שונים סובארו תמשיך לשווק את הדגם עם אופציה לתיבת הילוכים ידנית, התיבה המועדפת על השוק האמריקאי, לצד תיבת הילוכים רציפה בכיול מיוחד לדגמי ה- WRX. כמובן שגם נמצא מערכת הנעה כפולה מתקדמת עם אפשרות לשליטה על יחס העברת המומנט בין הציר הקדמי לאחורי.