רגע לפני שיוצג בז׳נבה, סאנגיונג חושפת את הקורנדו החדש, שיוצע עם מנוע 1.5 ליטר טורבו חדש ובהמשך גם בגרסה חשמלית מלאה.
סאנגיונג חושפת את הקורנדו החדש, דור רביעי לקרוסאובר קומפקטי של החברה המתחרה בדגמים כגון קיה ספורטאז׳ וניסאן קשקאי. לראשונה, סאנגיונג תשווק את הדגם גם בגרסה חשמלית מלאה, החל משנת 2020.
הקורנדו החדש לובש את שפת העצוב העדכנית של סאנגיונג, זו שפגשנו עם הרקסטון החדש, המעניקה לדגם מראה מוצק ושרירי יותר לעומת העיצוב העגלגל של הדגם היוצא. העיצוב של הדגם מתבסס על הקונספט SIV-2 אותו סאנגיונג הציגה בתערוכת ז׳נבה 2016.
בתא הנוסעים החדש, שהוא שדרוג משמעותי לדגם היוצא, נוכל למצוא את כל האבזור שאנו מצפים לפגוש בדגם מודרני, כולל לוח מחוונים דיגיטלי ״10.25 (אופציה) ומולטימדיה ״9 עדכנית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. בסאנגיונג מבטיחים מרווח טוב מזה של המתחרים ואיכות חומרים גבוהה בתא הנוסעים.
סאנגיונג תשווק את הקורנדו החדש עם שת יחידות הנעה: 1.5 ליטר טורבו חדש עם 163 כ״ס ו-28.5 קג״מ או 1.6 ליטר דיזל מחודש בהספק מרבי של 136 כ״ס ומומנט מרבי של 33 קג״מ. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטומטית Aisen Zen Ⅲ.
לקורנדו החדש אורך של 4,410 מ״מ, רוחב של 1,830 מ״מ, גובה של 1,675 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ״מ, מידות דומות לאלו של הדגם היוצא ומקבילות למתחרים בסגמנט. נפח תא המטען בדגם עומדת על 551 ליטר או 1,248 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. מערכת ההנעה החשמלית של הדגם צפויה להתבסס על זו שהוצגה עם הקונספט e-SIV, מנוע חשמלי בהספק של 190 כ״ס וסוללה בקיבולת של 61.5kWh המאפשרת טווח נסיעה של כ-463 ק״מ (בתקן NEDC הישן).
הקורנדו החדש יצויד במערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב ועוד.